08
یکشنبه 2 بهمن 1401
شماره 8696
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نسخه‌پیچی با پهپاد

ایده خوب
تصور کنید بیماری در منزل دارید که نمی‌توانید او را برای یک لحظه در منزل تنها بگذارید؛ اما همان بیمار به دارو نیاز دارد. چه کار می‌کنید؟ اینجاست که سرویس «تحویل در محل» معجزه می‌کند.
ویژه
آن‌طور که نمایندگان مجلس قول داده‌اند، بررسی طرح کنترل اجاره‌بهای املاک مسکونی تا چند هفته‌ دیگر به اتمام می‌رسد و تا قبل از تابستان و فصل جابه‌جایی مستأجران در سال آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.
مرتضا! نگاش کن ببین چجوری دور خودش می‌چرخه. سرنیزه‌تو بده… به خدا اگه بذارم از این دایره بری بیرون…
خدا خیلی بزرگ‌تر از اونه که بشه با گناه کردن، ازش دور شد.
فیک نیوز
خیلی از ما شب‌ها قبل از خواب یواشکی کمی ریزه‌خواری می‌کنیم و با عذاب وجدان به خواب می‌رویم.
نخست‌وزیر جنجالی انگلیس، به‌خاطر انتشار یک ویدئوی عجیب در یک خودرو، نه‌تنها حسابی خبرساز شده، که جریمه هم شده است.

دو یو لایک ایران؟

محتوای کتاب‌های درسی هر چند سال یک‌بار تغییر می‌کند و متناسب با شرایط و اتفاقات، به روز می‌شود.
سال نوی چینی؛ غوغای خرگوش‌ و کمی هم گربه

سال نوی چینی؛ غوغای خرگوش‌ و کمی هم گربه

نزدیک به 2میلیارد نفر، که بیشتر آنها ساکن شرق آسیا هستند، سال نوی چینی را که نماد آن امسال خرگوش است جشن می‌گیرند و با سفرهای داخلی و خارجی برای دست‌بوسی بزرگ‌ترهای خانواده، یکی از بزرگ‌ترین فصل‌های سفر دنیا را شروع می‌کنند.
کتابفروش سیار مترو
کتابفروش سیار مترو
صدای بلندگو: ایستگاه شوش، مسافران محترم هنگام پیاده شدن مراقب فاصله لبه سکو باشند.
خوش خبر
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره با همکاری بنیاد ۱۵خرداد قرار است طرحی را به اجرا در بیاورند با عنوان «طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
درحالی‌که همه منتظر موج جدید کرونا و سویه جدید امیکرون بودیم، مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش شهرهای آبی کرونایی در کشور خبر داد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفته که برای نخستین بار ۲۲ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پرداخت خواهد شد.
آنها که از خوردن پیتزا سیر نمی‌شوند، همیشه وقتی خوردن تمام می‌شود می‌گویند‌ای کاش پیتزایشان بزرگ‌تر بود. پیتزای بزرگ‌تر، یک عقده جهانی است اما شاید بزرگ‌ترین پیتزای جهان که اخیرا در آمریکا پخته شده، بتواند آرزوی عاشقان پیتزا را برآورده کند.