08
چهار شنبه 21 دی 1401
شماره 8687
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مجرم هم استخدام می‌کنیم

نگاه
در سراسر دنیا و ایران افرادی هستند که بنا به دلایل مختلفی مثل مشکلات مالی، اختلافات خانوادگی، بدهی و... مجبور شده‌اند مدتی را به زندان بروند.
ویژه
در این چند هفته که حسابی درگیر آلودگی هوا بودیم و نفس کشیدن در تهران سخت شده بود، بعد از بارش‌های اخیر خوشبختانه هوای تهران بهتر و آسمان هم کمی آبی‌تر شده است.
آخرهفته مصادف است با روز ولادت حضرت فاطمه س و هفته بزرگداشت مقام زن و مادر است که هر سال به این مناسبت جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی در شهرها برگزار می‌شود.
بزرگ‌ترین کابوس محیط‌زیستی جوان‌های یک نسل پیش، یک سوراخ بزرگ در یک لایه بسیار حیاتی در بالای سرمان بود.
فشار زندگی در دنیا، آدم‌های کهنسال زیادی را مجبور می‌کند که همچنان بعد از یک عمر کار و تلاش، سر کار بروند و دیدن آنها، گاهی آدم را منقلب می‌کند.

آرامش در بهشت ایران زمین

اینجا تنگه کافرین در میان کوه‌های زاگرس در استان ایلام است. این سرزمین را «سرزمین طلوع خورشید» هم می‌نامند، طبیعتش بکر است و تاریخش به 10هزار سال می‌رسد.
باند قاچاق پیاز

باند قاچاق پیاز

شاید هیچ وقت کسی فکرش را نمی‌کرد که روزی برسد که پیاز، مثل زر خریدار داشته باشد و باندهای خاصی برای قاچاق آن تشکیل شود.
دور دنیا در 3روز
دور دنیا در 3روز
سفر به دوردست‌ها و دیدن جاهای مختلف دنیا، آرزوی دیرینه بشر بوده است.
حال خوب
هزار بار دیده‌ام، صبح که از خانه بیرون می‌آید، راهش را کج می‌کند و از کوچه پشتی راه می‌افتد سمت خیابان.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
چند سالی هست که بحث حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج مطرح شده و گروه‌های مردمی و خیر همواره درصدد کمک به این بیماران برای تامین نیازهایشان هستند.
اگر تا به حال خرید و فروش ملک و خانه انجام داده باشید می‌دانید که یکی از مدارک لازم برای هرگونه انتقال سند، مفاصاحساب شهرداری یا همان سند پرداخت عوارض شهرداری است.