22-23
چهار شنبه 21 دی 1401
شماره 8687
پرونده 2و3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زنان ایرانی توسعه یافته و رو به پیشرفت

یادداشت
یکی از درخواست‌هایی که خانم‌ها همواره از معاونت امور زنان داشتند این بود که در روز زن خدمت رهبر معظم انقلاب بروند و دیدگاه‌ها، مطالبات و مسائل خود را به شکل رودررو با ایشان مطرح کنند.
ویژه
عضو فراکسیون زنان در مجلس یازدهم گفت: در دیدار صمیمی جمعی از زنان فرهیخته با مقام معظم رهبری، بر حضور زنان در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ و نیز رعایت مسائل پایه‌ای و بنیادی اسلام و احکام اسلامی برای حضور مقتدرانه و بدون آسیب آنان در جامعه تأکید شد.

آزادی، در سرزمین خاکستری

مروری بر کارنامه و مفهوم آزادی زن درغرب که زنان را تا جایگاه بردگی پایین کشیده است
شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری و اقتصادی برای زیبا جلوه‌دادن کالاهای تجاری و فرهنگی‌شان، زیبایی زن را به قربانگاه می‌برند تا بتوانند منافع مادی بیشتری را برای خود به‌دست بیاورند. تهدید نهاد خانواده، رواج انواع ناهنجاری‌ها، ظلم و بهره‌کشی جنسی از زنان در پوستین آزادی و به نام ازدواج آزاد، همجنسگرایی و ازدواج سفید ازجمله اقداماتی است که در قالب نام زیبای آزادی، زن را در غرب به مسلخ کشانده‌اند.

نگاه فلاسفه غربی به زن؛ ابزاری و شهوت‌ران

مسئله زن در هر مکتب فکری و مدل برآمده از آن، محصول جهان‌بینی، معرفت‌شناسی و انسان‌شناسی است. در جوامع غیرالهی، الگوهای ارائه‌شده برای زن، محصول دستگاه علمی و فکری است که بر پایه معرفت و اعتقاد مادی بنا شده .
توییتر
توییتر