08
چهار شنبه 25 آبان 1401
شماره 8640
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

این دنیا کوچک است

باشگاه نویسندگان
چند بار با شخصیت‌های کارتونی، جنگیده، خندیده یا گریه کرده‌اید؟ چندبار رفتار آنها را تقلید کرده‌ و خواسته‌اید- دوست‌داشته‌اید که واقعا جای یکی از آنها باشید؟
ویژه
اسماعیل از 2برادرش -غفار و ستار- در اسب سواری و تیراندازی پیشی گرفته بود، با بزرگان نشست و برخاست داشت و به چشم ستار بزرگ بود.
در بین همه عنوان‌های عجیب و جالبی که برای روزهای مختلف در تقویم ثبت شده است، روز 16نوامبر را هم با عنوان روز جهانی «مدارا» به ثبت رسانده‌اند.
گرینویچ
دمپایی‌هایی که چند دهه پیش کهنه شده‌اند این روزها هیچ ارزشی نباید داشته باشند.

مارادونا، هنوز در محله‌اش زنده است

در آستانه جام جهانی، الجزیره به محله کودکی دیه‌گو مارادونا در حومه بوینس آیرس رفته و بر بخش‌های ناگفته‌ای از زندگی او نور انداخته است
دیه‌گو مارادونا، که از نظر بسیاری، بزرگ‌ترین فوتبالیستی است که تاریخ بشر به‌خود دیده، در یک محله کارگری به نام یا فیوریتو در حومه بوینس آیرس متولد شده و از همانجا به قله فوتبال دنیا رسید. و البته از نظر محلی‌ها، همچنان آنجا زندگی می‌کند.
فرانسوی‌ها تنبل‌تر شده‌اند

فرانسوی‌ها تنبل‌تر شده‌اند

فرانسوی‌ها، به مردمی که مدام در پی خوشگذرانی و تنبلی کردن هستند معروف‌ اند. پیک نیک های مفصل، مهمانی‌های متعدد و خوشگذرانی، بخشی از فرهنگ این ملت است.
ماراتن با فندک و سیگار
ماراتن با فندک و سیگار
یک دونده ماراتن در چین، به‌خاطر عادت عجیبش در هنگام دویدن، به شهرتی جهانی رسیده و البته حسابی همه را سردرگم کرده است. این مرد، که رسانه‌های چینی او را عمو چن نامیده‌اند، در حالی در ماراتن گوانگژو شرکت کرده که یک بسته سیگار و یک فندک در دست داشته .
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بودن با کوجیما همیشه اصطلاح آدم بالغ را در ذهنم تداعى مى‌کرد.
چ
شهید چمران: مجروح‌ها اسیر بشن بهتره یا کشته بشن؟علی‌اصغر وصالی: کشته‌شن! منظورتون شهیده دیگه نه دکتر؟