• چهار شنبه 25 آبان 1401
  • الأرْبِعَاء 21 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 16

درمان سرطان‌خون با جهش علمی ایران

2ماه است که درمان پیچیده سرطان‌های سیال به‌نام ژن‌درمانی با تلاش دانشمندان ایرانی در کشور کلید خورده است
برای نخستین‌بار در ایران، یک کودک مبتلا به سرطان خون حاد که به هیچ درمانی پاسخ نداده بود با روش نوین ژن‌درمانی از مرگ نجات پیدا کرد. این روش درمانی یکی از به‌روزترین درمان‌های سرطان در دنیاست .
مجله جام‌جهانی همشهری منتشر شد

جام جهانی بدون تماشاگر نمی‌شود

مجله جام‌جهانی همشهری منتشر شد

نقش جهاد تبیین در مواجهه با جنگ ادراکی

مقام‌های آمریکایی یکی پس‌از دیگری پرده از نیت همیشگی خود در تقابل با ملت و نظام مقدس ما برداشته و روی کلیدواژه براندازی جمهوری‌اسلامی تأکید ویژه‌ای می‌کنند.

«خواص» ما در کجای ماجرای ایستاده‌اند؟

خواص و نخبگان جامعه همواره نقش مهمی در راهبری توده‌های مردم در همه زمان‌ها داشته‌اند. کمتر واقعه مهمی در طول تاریخ را می‌توان سراغ گرفت که بدون درنظر گرفتن نقش خواص و نخبگان جامعه سرانجام روشنی داشته باشد.

تقدیر مراجع از عملکرد نافع و‌امیدبخش دولت

معاون اول رئیس‌جمهور، سه‌شنبه در سفر به قم با مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار کرد.

خرید کتاب و کاشتن درخت، به‌جای رفتن به زندان

26متهم که در پرونده‌های مختلف مجرم تشخیص داده شده بودند، با رأی قضات دادگاه به‌جای رفتن به زندان به خرید کتاب محکوم شدند.

گره‌گشایی از مسکن تهران

تفاهمنامه‌های ساخت مسکن در تهران بین شهرداری و دیگر ارگان‌ها یکی پس از دیگری به امضا می‌رسد تا بخشی از کمبود یک‌میلیون واحد مسکونی پایتخت جبران شود. به گزارش همشهری در دوره جدید مدیریت شهری تهران، شهرداری فراتر از مسئولیت‌هایی خود، آستین‌ها را بالا زده تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی و دیگر نهادها و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی گره از مشکلات چندین و چندساله پایتخت باز کند.

رشد 3درصدی مبتلایان دیابت ایرانی در 5سال

در همشهری آنلاین بخوانید