06
چهار شنبه 25 آبان 1401
شماره 8640
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«خواص» ما در کجای ماجرای ایستاده‌اند؟

نگاه
خواص و نخبگان جامعه همواره نقش مهمی در راهبری توده‌های مردم در همه زمان‌ها داشته‌اند. کمتر واقعه مهمی در طول تاریخ را می‌توان سراغ گرفت که بدون درنظر گرفتن نقش خواص و نخبگان جامعه سرانجام روشنی داشته باشد.
ویژه
فردی که با آتش‌زدن صندلی یکی از قطارهای مترو در تهران قصد به‌آتش‌کشیدن واگن را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
26متهم که در پرونده‌های مختلف مجرم تشخیص داده شده بودند، با رأی قضات دادگاه به‌جای رفتن به زندان به خرید کتاب محکوم شدند.
پلیس پایتخت در تعقیب 4سارق مسلح است.
کوتاه از حادثه
تصادف 3سرویس مدرسه در 2تصادف جداگانه در کرمان موجب مصدومیت 11دانش‌آموز دختر و پسر شد.
گفت‌وگو با مرد ی که در درگیری جان همسرش را گرفت

اشک پشیمانی نقاشی که قاتل همسرش شد

دادسرا
مرد نقاش که به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب پلیس پایتخت بود در بزرگراه قم-تهران دستگیر شد و دیروز درحالی برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت که مدام اشک می‌ریخت و می‌گفت از قتلی که مرتکب شده، به‌شدت پشیمان است.
تصادف زنجیره‌ای 3قربانی گرفت

تصادف زنجیره‌ای 3قربانی گرفت

تصادف یک دستگاه تریلی با چندین خودروی سواری در محور سوادکوه جان 3نفر را گرفت و 2مجروح برجا گذاشت. به گزارش همشهری، ساعت 21:15دوشنبه شب به هلال احمر سوادکوه خبر رسید که یک دستگاه تریلی در منطقه ورسک با چندین خودروی سواری به‌شدت برخورد کرده است.
پدرم 70 زن را کشته است
پدرم 70 زن را کشته است
ادعای زنی که می‌گوید پدرش طی سال‌ها جنایت 70زن را به قتل رسانده و وی را مجبور می‌کرده که اجساد را به داخل یک چاه قدیمی بیندازد، پلیس شهر فرمونت در ایالت اوهایوی آمریکا را وارد ماموریتی عجیب کرده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
با توجه به اینکه بیش از یک دهه از شیوع فصلی آنفلوآنزا می‌گذرد بهتر است چند سال پشت سر هم تزریق واکسن آنفلوآنزا را برای همه اقشار ابتدای فصل سرد سال اجباری و رایگان کنند.