08
چهار شنبه 11 آبان 1401
شماره 8628
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در ستایش فراغت

دغدغه
کم ندیده و نشنیده‌ایم حرف‌های عجیبی که از زبان یک مشت دانشمند عنوان می‌شود؛ اینکه دانشمندان امروز به فلان نتیجه رسیده‌اند و روز بعد به بیسار نتیجه.
ویژه
آن قدر شر بازی درآورده بود که همان 18سالگی تبعیدش کردند بندرعباس.
پشت سرمان جنگل بود و روبه‌روی‌مان دریا.
بسته‌بندی در صنعت غذا، بحث بسیار مهمی است.
مقامات در کره‌جنوبی، بعد از فاجعه دردناک مرگ بیش از 150 نفر در مراسم هالووین، کفش‌های کسانی که احتمالا قربانی هستند را در یک زمین ورزشی کنار هم ردیف کرده‌ و به‌دنبال صاحبان آنها می‌گردند.

100درصد سبز

یونان هفته گذشته، آرزوی چند‌ده‌ساله میلیون‌ها میلیون انسان را برآورده کرد و برای نخستین بار، تمامی انرژی مورد نیاز خود را از منابع تجدیدپذیر تولید کرد؛ این دستاورد، هرچند فقط 5ساعت طول کشید ولی نقطه روشنی در راه مبارزه با استفاده از سوخت‌های فسیلی است.
تصاحب خانه گرانقیمت با 10 پوند

تصاحب خانه گرانقیمت با 10 پوند

یک مسابقه عجیب در انگلیس برگزار  می‌شود که برنده آن، بعد از پرداخت تنها 10پوند برای شرکت در آن، می‌تواند برنده یک خانه 2.5میلیون پوندی و البته 100هزار پوند پول نقد شود.
2بلیت برای 250هزار دلار
2بلیت برای 250هزار دلار
خیلی‌ها در آمریکا اصلا به بخت‌آزمایی اعتقاد ندارند و شاید در عمرشان، فقط یکی دو بار آن هم برای تفریح چنین بلیتی بخرند.یک مرد در کارولینای شمالی هم همین ایده را داشت اما آنقدر خوش‌شانس بود که در دومین اقدامش برای شرکت در بخت‌آزمایی، 250هزار دلار برنده شود.
زندگی پدیا
پیچک همسایه که قد کشید، همه گفتیم چه قشنگ است. زن همسایه هر روز آب می‌داد پای بوته‌ای که در باغچه کنار منزلش قد کشیده بود و ما می‌گفتیم، خوش به حال ما و رهگذران و در و دیوار کوچه که شاهدیم بر این سبزی رونده.‌
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
یه مرده‌ واقعی دیدم. جایی که قبلا زندگی می‌کردم دیدمش، توی بازار توی کانِشای.
از قدیم، خیلی‌ها آرزو داشته‌اند به‌جای اینکه خودشان زحمت بکشند و راه بروند، کفش‌هایشان  را به این ور و آن ور بکشند.