08
دو شنبه 10 مرداد 1401
شماره 8557
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سیل و روزنامه‌نگاری شاعرانه

نگاه
در چند روز گذشته فاجعه سیل بخش بزرگی از کشور را تحت‌تأثیر قرار داد. عده قابل توجهی از ایرانیان جان خود را از دست دادند، عده‌ای مصدوم و عده بسیار زیادی دچار آسیب و زیان‌های قابل توجه شدند.
ویژه
همان اول که کتاب را باز می‌کنید، قبل از هر چیز برمی‌خورید به حجم زیادی از توصیف.
ولینگتون: پس از اینکه کارشناسان اعلام کردند در نیوزیلند سالانه دست‌کم 5هزار نفر در اثر مصرف سیگار جان خود را از دست می‌دهند.
وقتی 2دسته هم ریشه و هم داستان در مقابل هم قرار می‌گیرند چه باید کرد؟ کلیات هردو روی طاقچه و کف سجاده یکی است.
عزاخانه
نذوراتش فراوان است. خیلی‌ها برایش قربانی می‌کنند.

اول آخر

کمبود سوخت در سریلانکا
ادعای بی‌ضرری بازی‌های ویدئویی

ادعای بی‌ضرری بازی‌های ویدئویی

«دانشمندان دانشگاه آکسفورد اعلام کردند بازی‌های ویدئویی بی‌ضرر هستند». این تیتری بود که در دیلی میل منتشر شد و سپس به سرعت در سایت‌های خارجی و داخلی گیمرها یا همان بازیکن‌های حرفه‌ای این نوع بازی‌ها حسابی سر و صدا کرد.
رقابت خرید واکسن آبله‌میمون
رقابت خرید واکسن آبله‌میمون
لندن: مقامات بهداشت عمومی در بریتانیا در باره رقابت  کشورهای ثروتمند  برای خرید مقادیر زیادی واکسن آبله‌میمون و کاهش اشتراک دوزهای این واکسن با کشورهای آفریقایی و خاورمیانه هشدار دادند.
گنج واژه
باران را اگر از طبیعت دریغ کنیم حاصلش می‌شود خشکسالی اما باران را اگر از ادبیات فارسی و اشعارمان دریغ کنیم حاصلش خشک شدن طبع شاعری‌مان است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
ماچرتا: طی هفته جاری پس از انتشار ویدئویی از کشتن افراد بی‌خانمان توسط 2 دوست ویدئویی هم از ایتالیا منتشر شد که مردی اهل این کشور یک پناهجوی نیجریه‌ای  را در خیابان می‌کشد.