24
سه شنبه 23 آذر 1400
شماره 8387
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موبایلت را زمین بگذار...

دیگر گذشت آن روزگاری که اعضای خانواده دور کرسی جمع می‌شدند و گل می‌گفتند و گل می‌شنفتند. حالا گوشی تلفن همراه و فضای مجازی و اینترنت جای خیلی از معاشرت‌ها و دید و بازدیدها را پر و اعضای خانواده را روزبه‌روز از هم دورتر کرده است.
ویژه
برخی اخبار حاکی از آن است که پادشاه عربستان دچار زوال عقل شده و تا امروز دقیقا 487روز است که در قصری در شمال غربی عربستان نگهداری می‌شود.
من شما رو روی چشمم بزرگ کردم، مثل چشمم حفظتون کردم. اگه به جای پدری در حقتون دشمنی هم کرده بودم، با این کارای شما بی‌حساب شدیم.
مردم اغلب از اهمیت زندگی در لحظه اکنون حرف می‌زنند و غبطه می‌خورند به اینکه کودکان بی‌اینکه به گذشته فکر کنند یا نگران آینده باشند از لحظات شاد اکنون‌شان لذت می‌برند. باشد! موافقم.
زندگی پدیا
تماس سعید رمضانی در گرمای طاقت‌فرسای تابستان سال1389 مرا از دفتر روزنامه در خیابان طالقانی تهران به بیمارستان کسری کشاند. پشت در اتاق عمل، جز خانم شفیعی و 2نفر از اقوام ناصرخان کسی نبود.
نمی‌دانم چرا هرچه سنم بالاتر می‌رود، فیلسوف‌تر می‌شوم. نه اینکه تصور کنید آدم چیزبلدی هستم، همینطوری می‌نشینم و توی مترو و اتوبوس مدام به کلیات فکر می‌کنم. فلسفه هم که می‌دانید، چیز عجیب و غریبی نیست که فقط بروید در دانشگاه‌ها و سطوح بالا و میان متن‌های سخت و دیریاب بخواهید یادش بگیرید.
شما بگو درخت خشکیده بود و دستانی هنرمند از آن تندیس ساخته است من اما می‌گویم یکی که خسته بود، یکی که تنها بود و یک دنیا درد آوار شده بود بر سرش، در گرگ و میش بامدادی سرد یا اواسط شبی مه‌آلود، راه افتاده و هی کوچه پشت کوچه و خیابان پشت خیابان، زمین خدا را گز کرده است.

اول آخر

بارانِ برگ است و امید هست
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بیش از ۴۶ هزار قطعه گواهینامه رانندگی بین‌المللی از آغاز امسال تا پایان آبان‌ماه ۱۴۰۰ در مرکز صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی صادر شده است.