17
سه شنبه 23 آذر 1400
شماره 8387
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

زارع-استیوسن؛ دوئل 50هزار دلاری

مبارزه سنگین‌وزن‌های ایران و آمریکا در کشتی آزاد 50هزار دلار برای اسپانسر آب می‌خورد
گیبل استیوسن، کشتی‌گیر سنگین‌وزن تیم ملی آمریکا که در المپیک توکیو شگفتی‌ساز شد و بین مدعیان صاحب‌نام این وزن به مدال طلا رسید، حالا برای بازگشت به کشتی و مبارزه با امیرحسین زارع درخواست عجیبی دارد!
ویژه
ارسلان کاظمی ارزشمند‌ترین بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران است. این را آمار 2بازی ایران در پنجره‌های انتخابی جام‌جهانی2023 تأیید می‌کند. او در بازی اول با بحرین با تأثیرگذاری 40، بهترین بازیکن زمین شد و در بازی دوم هم با تأثیرگذاری 38 ارزشمندترین بازیکن بود.
این چند روز که ماجرای تاریخی اخراج علی دایی از سرمربیگری تیم ملی در سال 88دوباره داغ شد، پای علی کفاشیان هم وسط آمد. می‌گویند محمود احمدی‌نژاد بعد از شکست برابر عربستان دایی را اخراج کرده است.
استقلال با داشتن 3بازیکن در تیم منتخب هفته نهم، بیشترین نماینده را داشت. آبی‌ها در هفته نهم مقابل پیکان 3گل زدند و بهترین برد این فصل خود را جشن گرفتند.
این اتفاق اگر در ایران می‌افتاد، تا مدت‌ها سوژه جوک و توییت‌های تمسخرآمیز بود و کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره جبر جغرافیا در خاورمیانه و جهان سوم هشتگ می‌زدند.
رئال مادرید با برد 2 بر صفر در داربی پایتخت اسپانیا تقریبا قهرمان نیم‌فصل لالیگا شد. این دهمین برد پیاپی این تیم در همه رقابت‌ها بود.
مهدی مهدی‌پور امسال دومین فصل حضورش در استقلال را آغاز کرده و نسبت به فصل گذشته جایگاه محکم‌تری در ترکیب آبی‌‌پوشان داشته است

زمین زرد و آسمان آبی

استقلال و سپاهان امروز حساس‌ترین مسابقه هفته را برگزار می‌کنند؛ در این فصل سپاهان در تعداد شوت و دریبل و گل تیم موفق‌تری بوده اما در بازی هوایی آبی‌ها بهتر از حریف هستند
هفته دهم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز با یک بازی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز آغاز می‌شود. از ساعت16امروز در ورزشگاه آزادی 2 تیم استقلال و سپاهان به مصاف هم می‌روند تا تکلیف یکی دیگر از بازی‌های بزرگ این فصل نیز مشخص شود.
توفیق اجباری برای وحید؟

توفیق اجباری برای وحید؟

غیبت ترابی شاید باعث شود امیری سر جای خودش بازی کند
در این سال‌ها هیچ بازیکنی به اندازه وحید امیری در فوتبال ایران پست عوض نکرده است. این بنده‌خدا چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس، مدام در پست‌های مختلف به میدان رفته است؛ از دفاع چپ و تا وینگر چپ و راست و مهاجم سایه. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پست اصلی امیری هافبک چپ است و او در این منطقه بیشترین کارایی را دارد.
نقل قول/ ترابی: تابع تصمیم پزشکان هستم
مهدی ترابی که در جریان دیدار با هوادار دچار آسیب‌دیدگی شده بود، با بررسی کادرپزشکی حالا قادر به همراهی سرخپوشان برابر پیکان نخواهد بود.

برنامه بازی‌ها/ لیگ برتر- هفته دهم

لیگ برتر- هفته دهم

جام حذفی یک شانزدهم نهایی

جام حذفی یک شانزدهم نهایی

لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایرانجام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
شوخی گروهی از منتقدان و پیشکسوتان فوتبال ایران با تیم ملی همچنان ادامه دارد؛ همان که این عزیزان، نسل کنونی را بهترین تیم ملی تاریخ فوتبال ایران می‌خوانند. استدلال‌شان چیست؟
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8387