20
شنبه 1 آذر 1399
شماره 8090
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حالا چهره‌ ناتورالیستی کرونا بیشتر جلوی چشم ما ظاهر شده است. چهره‌ ترسناک‌ترش... آنجا که فکر می‌کنی مریض کرونایی که در خانه بستری است، حالش رو به بهبود است؛ صدایت می‌کند و شکایت می‌کند که نفسش تنگ شده تا به نزدیکش می‌روی کبود شده و بی‌هوش ...
مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری گروه زبان و ادبیات فارسی، سومین جایزه ادبی «استاد محمد قهرمان» را برگزار خواهد کرد.
این روزها کادر درمان با تلاشی وصف ناپذیر در صف اول مبارزه با کرونا هستند و با تمام خطرات و مشقات این کار، با امید به روزهای بهتر در کنار بیماران مبتلا به کووید-۱۹ ایستاده‌اند.
طرح روز
لمباردی: کشف پیش طراحی نقاشی یک پرتره اثر داوینچی گمانه زنی‌هایی درباره اصالت گران‌ترین تابلوی جهان با نام سالواتور موندی اثری از همین هنرمند را تقویت کرد.
سن پترزبورگ: یادداشتی که شهروند روس در یک جفت دمپایی روفرشی مارک «نورث فیث» پیداکرد، تبدیل به یکی از سیاسی‌ترین خبرهای روزهای اخیرشد.

عکس روز

ساکنان جنگل های بلوط زاگرس- شهرکرد
سرقت ماسک و 3 سال حبس

سرقت ماسک و 3 سال حبس

دوبی: یک گروه6 نفره در امارات متحده عربی که با ورود غیرقانونی به داخل یک انبار اقدام به سرقت ۱۵۶ هزار قطعه ماسک صورت کرده بودند، به 3 سال حبس و جریمه نقدی محکوم شدند.
36سال زندگی فقط با کوپن تخفیف
36سال زندگی فقط با کوپن تخفیف
توکیو: مردی 71ساله در ژاپن فقط با استفاده از کوپن‌های تخفیف شرکت‌ها و مغازه‌های مختلف خرید می‌کند. به گزارش آدیتی سنترال، هیروتو کریتانی کسب و کار خوبی داشت تا اینکه ورشکست شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
توجه به‌مفهوم کودکی و پذیرفتن کودک به‌عنوان شخصیتی مستقل در خانواده تحت‌تأثیر اندیشه‌های متفکران غرب همچون جان‌لاک فیلسوف قرن هفدهم انگلیس، ژان ژاک روسو دانشمند تعلیم و تربیت قرن هجدهم فرانسه و ژان پیاژه روانشناس قرن بیستم فرانسه بود
رمان «خواهرم، قاتل زنجیره‌ای» نوشته اویینکان بریت وِیت را سحر قدیمی به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است.
استقلال فکری درست مثل استقلال مجیدی به فولاد باخت! آبی‌ها همانند فصل گذشته ابتدا از حریف پیش افتادند اما در نهایت 2‌گل خوردند تا رکورد 11‌هفته شکست‌ناپذیری فکری در لیگ برتر شکسته شود.