17
دو شنبه 13 اردیبهشت 1400
شماره 8211
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هفتمین صعود این تیم‌ها بود و رکورد آنها را به‌عنوان موفق‌ترین تیم‌های ایرانی در آسیا بهتر کرد.
ویژه
بعد از پایان بازی استقلال و الشرطه عراق که صعود نماینده ایران را به همراه داشت، تصویری منتشر شده از رشید مظاهری که دروازه‌بان آبی‌ها را در حالتی شبیه غش کردن نشان می‌دهد.
سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها به برنامه دیدار با سپاهان و استقلال: سازمان لیگ متعلق به 16باشگاه است و برنامه ما هم برای آنهاست.
به‌طور کلی در فصل فوتبالی جاری هر چه قرعه برای پرسپولیس درآمده خوب بوده و هر چه قرعه به نام استقلال بیرون آمده، دشوار به‌نظر می‌رسیده است.
فراز کمالوند بعد از حضوری کوتاه‌مدت در استقلال، سرانجام از این تیم جدا شد تا هدایت سایپا را برعهده بگیرد. او که در چند سال اخیر موفقیت خاصی به‌عنوان سرمربی کسب نکرده بود، با یک انتخاب هوشمندانه به استقلال آمد تا در نقش مدیرفنی به فرهاد مجیدی کمک کند.

می‌خواستند پرسپولیس را از پا در بیاورند

یحیی گل محمدی در گفت و گو با همشهری ضمن انتقاد از برنامه‌ریزی لیگ، از اهمیت حفظ تیم فعلی‌اش گفته تیمی که می‌گوید باشگاه‌های قطری به بازیکنانش چشم دارند
پرسپولیس مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با کسب نتایجی بسیار خوب به پایان رساند تا یحیی گل‌محمدی و شاگردانش نشان دهند که در این فصل هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این جام هستند.
منصوریان، منصوریان و باز هم منصوریان

منصوریان، منصوریان و باز هم منصوریان

بوسیدن روی داور، با وجود 7بازیکن کرونایی؛ این شاهکار از کیست؟
آلومینیوم اراک یک بازی دوستانه با مس رفسنجان برگزار کرده و با 3گل برابر این تیم شکست خورده است.
همه یا هیچ برای پاریس
همه یا هیچ برای پاریس
تیم فرانسوی اگر نتواند شکست بازی رفت را جبران کند،نه تنها به فینال لیگ قهرمانان نمی‌رسد ممکن است دو فوق ستاره اش را هم از دست بدهد
بازی برگشت Oil-clasico یا همان داربی نفتی بین منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن فرداشب برگزار می‌شود تا پای اول فینال لیگ قهرمانان از بین این دو باشگاه ثروتمند با ستاره‌های گران‌قیمت مشخص شود.
فائزه آشورپور به‌تنهایی دوید. این خبری بود که شنبه‌شب در بین اخبار ورزشی گم شد اما جامعه دوومیدانی را در شوک برد.

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها

زیر حلقه/ 3دهم و4دهم ثانیه

بسکتبال بازی لحظه‌ها و دهم‌ثانیه‌هاست. شوت پری پتی در بازی چهارم فینال شهرداری گرگان – مهرام در 3دهم ثانیه روی این موضوع تأکید می‌کند.

3 صعود، 3 فایده

راهیابی 3 تیم از فوتبال ایران به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اتفاق بسیار خوبی بود؛ شیرین و دلچسب. کاش شرایط طوری می‌شد که تیم شایسته فولاد هم بالا بیاید، اما آنها از پس آن گروه خیلی سخت برنیامدند.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اصلا بازی خوب و قشنگ کم نداشتیم، اما شاید یکی از زیباترین، پرهیجان‌ترین و دراماتیک‌ترین مسابقات این مرحله، تقابل روز آخر الدوحیل قطر و الاهلی عربستان در گروه سوم بود.
رئال مادرید در شبی که بوی گل نمی‌داد، با درخشش میلیتائو و گل اتفاقی کاسمیرو دو بر صفر اوساسونا را برد تا با 2امتیاز کمتر از اتلتیکو که ساعاتی پیش‌تر به لطف مهار ضربه پنالتی بازیکن الچه توسط اوبلاک بازی‌اش را یک بر صفر برده بود، به تعقیب صدرنشین ادامه دهد و فشار را بر بارسلونا که دیشب با والنسیا بازی داشت، حفظ کند