13
یکشنبه 12 اردیبهشت 1400
شماره 8210
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اولونگا؛ یار پنهان پرسپولیس

مهاجم کنیایی همه کار برای خوشبختی سرخ‌ها انجام داد
لیگ قهرمانان
نام مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی الدوحیل قطر در مسابقات امسال لیگ قهرمانان آسیا زیاد شنیده شد. به هر حال او آقای گل غرب قاره شد و مهاجم قابلی نشان داد. با وجود این به‌نظر می‌رسد هر آنچه اولونگا انجام داد، بیشتر از تیمش به سود پرسپولیس بود! به این چند مورد توجه کنید.
ویژه
بعضی از دوستان به کمیته فنی فدراسیون ایراد گرفته‌اند که چرا بهروز عطایی را به‌عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا انتخاب کرده‌اند. کمیته فنی بیشتر به فدراسیون مشورت می‌دهد و قدرت چندانی برای تصمیم‌گیری ندارد.
منچستریونایتد دیگر به امتیاز مسابقات باقیمانده لیگ برتر تا انتهای فصل نیاز آن‌چنانی ندارد چراکه از طرفی شانس کمی برای گرفتن جای منچسترسیتی در صدر جدول دارد و از سوی دیگر با یک‌برد و یک‌مساوی در 5دیدار باقیمانده جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به‌دست می‌آورد.
پرسپولیس پس از بازگشت از هند به قرنطینه رفته، اتفاقی که اعتراض شدید کادرفنی و کادرمدیریتی این باشگاه را به همراه داشته است.
دوران پرفراز و نشیب استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سرانجام با صعود این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی هموار شد. آبی‌پوشان در آخرین بازی مرحله گروهی به لطف تنها گل شیخ‌دیاباته از روی نقطه پنالتی 3امتیاز را کسب کردند و به دور بعد رسیدند؛ جایی که در یک‌هشتم نهایی باید به مصاف الهلال عربستان بروند.
مهدی طارمی پس از آنکه در بازی رفت لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس درخشید و یک گل زودهنگام زد، چشم خورد و در بازی برگشت هم اخراج شد و برای 9بازی متوالی طلسم شد و گل نزد.
امشب بارسلونا با علم به نتایجی که دیشب اتلتیکو و رئال‌مادرید گرفتند در زمین والنسیا به میدان می‌رود تا بار دیگر برای نزدیک شدن به قهرمانی لالیگا تلاش کند.

عکس یادگاری با کیک دوستی

با مهمان‌نوازی‌ عربستانی ‌ها به نظر می‌رسد شرایط آشتی فراهم شده است/ گام بعدی، سفر الهلال به تهران برای بازی حذفی است
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالاخره به پایان رسید و از 300احتمالی که برای رویارویی تیم‌ها در مرحله حذفی وجود داشت بالاخره این احتمال محقق شد که تیم‌های دوم گروه‌های 3و 4یعنی الدوحیل و السد قطر حذف شدند.
سلام دختر 22 ساله‌کاراته به المپیک

سلام دختر 22 ساله‌کاراته به المپیک

سومین سهمیه المپیکی کاراته ایران به سارا بهمنیار رسید ایران 4 سهمیه گرفته و این شانس را دارد که 4 سهمیه دیگر بگیرد
دختری که در 18سالگی برای نخستین‌بار پیراهن تیم ملی کاراته را پوشیده و لقب پدیده را گرفته بود، در 22سالگی سهمیه المپیک توکیو را گرفت. سارا بهمنیار سومین کاراته‌کای ایرانی است که برای المپیک توکیو سهمیه گرفت.
برنامه بازی‌ها
برنامه بازی‌ها
شب آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب جالب و پرهیجانی از آب درآمد. قوانین پیچیده AFC درباره صعود تیم‌ها و سازوکار پیچیده‌ای که برای صعود تیم‌های دوم و قرعه مرحله بعدی وجود داشت، حسابی همه را سرگرم کرد.

آماربازی

​​​​​​​4تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مجموعا 41 امتیاز کسب کردند و ایران را از لحاظ امتیازی بالاتر از سایر کشورها قرار دادند.

نکته بازی/ اعتراض دارم، پس هستم

هفته‌ای 10تا خبر داریم که تیتر آنها با کلمات «اعتراض افشین پیروانی به...» شروع می‌شود.

نقل قول

پیرلو در واکنش به شایعه اخراجش از یووه:  هدف من پیروزی در بازی‌های باقیمانده، رساندن یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپا و فتح کوپا ایتالیا‌ست.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8210