17
پنج شنبه 9 اردیبهشت 1400
شماره 8208
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یادداشت/ 5نکته درباره لیگ سی‌وچهارم

چنانچه مسابقات بسکتبال سراسری باشگاه‌ها را که از سال 1354راه افتاد تا امروز با هر نام و عنوانی و سطحی لیگ، جام حذفی، لیگ برتر و... محاسبه کنیم، امسال سی و چهارمین دوره بازی‌ها را در شکل برگزاری «بازی‌های متمرکز» پشت سر گذاشتیم.
ویژه
مگسون کارلسن نوژی، مرد شماره یک شطرنج جهان گفته: «علیرضا فیروزجا محتمل‌ترین نامزد برای قهرمانی شطرنج در آینده است.» این اظهارنظر در هر موقعیت دیگری می‌توانست جامعه شطرنج ایران را سرمست کند.
بله؛ یادمان هست که شهریار مغانلو تا پایان روز پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان و گوا سه گل به ثمر رسانده و عیسی آل‌کثیر هم یک گل به تیم بخت‌برگشته هندی زده اما مسلما این، آن چیزی نیست که هواداران پرسپولیس انتظارش را دارند.
پری پتی، بازیکن آمریکایی تیم گرگان دیشب از ایران رفت، اما هنوز این شایعه که گفته می‌شود او قرار است برای تیم ملی ایران بازی کند، به قوت خودش باقی است.
از مدت‌ها قبل شایعات زیادی در مورد جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس به گوش می‌رسید. گفته می‌شد که او با یک تیم در قطر به توافق قطعی و نهایی رسیده است و به همین دلیل هم تن به تمدید قرارداد با سرخپوشان نمی‌دهد.
خیلی‌ها نمره قبولی به لیگ برتر بسکتبال می‌دهند. لیگی که در شرایط کرونایی متمرکز در تهران برگزار شد، شروع خوبی نداشت، ولی پرتاب از راه دور در سه‌دهم ثانیه مانده به آخر بازی، جذاب‌ترین پایان‌بندی را برایش داشت.

فرهادو فرمول‌های اتاق فرار

استقلال اگردر بازی آخر الشرطه را ببرد قطعا صعود می‌کند، اما مساوی و شکست معادله را پیچیده خواهد کرد
استقلال که لیگ قهرمانان آسیا را با 2پیروزی خوب و پرگل شروع کرده بود، در ادامه 3بازی دور از پیروزی را پشت سر گذاشت تا کارش گره بخورد. یک شکست و یک تساوی برابر الدوحیل و یک تساوی دیگر مقابل الاهلی عربستان باعث شد هر 3تیم یادشده با 8امتیاز در کورس صعود باقی بمانند و کار به روز آخر کشیده شود.
فینال تمام‌انگلیسی یا تمام‌غیرانگلیسی؟

فینال تمام‌انگلیسی یا تمام‌غیرانگلیسی؟

منچستر و آرسنال پس از اتفاقات و حواشی سوپرلیگ، در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به میدان می‌روند
دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم امشب با برگزاری 2دیدار حساس بین منچستریونایتد و آاس‌رم و همچنین آرسنال با ویارئال پیگیری خواهد شد که البته صداوسیما برنامه‌ای برای پوشش این دو مسابقه و دیدار عقب‌افتاده بارسلونا با گرانادا ندارد.
تارتار:‌ این پرسپولیس از تیم برانکو و کالدرون هم قوی‌تر است
تارتار:‌ این پرسپولیس از تیم برانکو و کالدرون هم قوی‌تر است
مهدی تارتار، سرمربی پیکان بر این عقیده است که نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد قابل دفاعی داشته‌اند. او در گفت‌وگو با همشهری ورزشی صحبت‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «بازی‌هایی که نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادند، کیفیت بالای لیگ برتر ایران را نشان داد.
رئال مادرید یک نیمه‌اول بسیار بد مقابل چلسی داشت و به لطف بی‌دقتی تیمو ورنر و عملکرد عالی تیبو کورتوا فقط یک‌گل از حریف دریافت کرد و یک‌گل هم زد تا 2‌تیم با تساوی به رختکن بروند.

آماربازی

درحالی‌که 4تیم برتر فصل گذشته ایران همچنان درگیر هیاهوی لیگ قهرمانان آسیا هستند، سایر تیم‌های ایرانی امشب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی را آغاز می‌کنند.

نکته بازی/باخت هم گاهی بد نیست

شکست غیرمنتظره پرسپولیس برابر الوحده امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سر و صدای زیادی به پا کرد و باعث تعجب خیلی‌ها شد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
برنامه بازی‌ها
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8208