2
پنج شنبه 9 اردیبهشت 1400
شماره 8208
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتصاب فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ص

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده را به فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء صلی‌الله‌علیه‌وآله منصوب کردند.
ویژه
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه خواستار وحدت جهانی، همبستگی و همکاری بین‌المللی برای از بین بردن اقدامات یک جانبه قهری از جمله تحریم‌های غیر قانونی شد.
بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روزهای اخیر بیش از پیش خبر‌ساز شده است و خبرها از ردصلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح‌طلب در تهران حکایت می‌کند؛ موجی گسترده و کم‌سابقه از رد صلاحیت‌های انتخاباتی که شامل حال اعضای فعلی شورای شهر شده و از 12عضو فعلی شورای پنجم که داوطلب حضور در انتخابات ششمین دوره شوراها بوده‌اند تنها 2 نفر احراز صلاحیت شده‌اند و از خیل داوطلبان شناخته شده و جوان این جریان نیز گستردگی موج ردصلاحیتی‌ها چنان است که تعداد احراز صلاحیت‌شده‌ها به انگشتان دو دست هم نمی‌رسد.

دفاع روحانی از سردار مذاکره

ظریف‌: در این 40 سال عافیت‌طلبی، مماشات و خودسانسوری را خیانت دانسته‌ام
دولت
بازتاب‌های انتشار فایل صوتی محرمانه و البته تقطیع شده محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان، همچنان در فضای سیاسی کشور ادامه دارد.
ابهامات انتخاباتی یک فایل صوتی

ابهامات انتخاباتی یک فایل صوتی

انتشار غیررسمی فایل صوتی وزیر امور خارجه در قالب پروژه تاریخ شفاهی ریاست‌جمهوری از 2منظر قابل توجه است.
روی خط انتخابات/ معاون احمدی‌نژاد نامزد شد
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس‌جمهور سابق با اعلام داوطلبی برای انتخابات ۲۸خرداد ریاست‌جمهوری، گفت: با شعار دولت نخبگانی وارد انتخابات شده‌ام و هیچ حزب و گروهی مرا پشتیبانی نمی‌کند.