17
شنبه 2 اسفند 1399
شماره 8164
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

4جمله‌ای که فکری نباید می‌گفت

مرور چند اظهارنظر نالازم و زیانبار از سرمربی استقلال
محمود فکری وضعیت نامشخصی روی نیمکت استقلال دارد. ماندن یا به‌عبارت صحیح‌تر «تا کی ماندن» او مشخص نیست.
ویژه
در هفته‌ای که مهدی طارمی با گلزنی مقابل یوونتوس یک شب تاریخی را پشت سر گذاشت، دیگر لژیونرهای ایرانی هفته سختی را پشت سر گذاشتند و اتفاقات عجیبی برای آنها رقم خورد.
حضور تیم‌های ضعیف در لیگ فوتسال زنان با انتقاد همراه شده است. گفته می‌شود هیأت‌ها برای داشتن رأی مدیران عامل باشگاه‌ها در انتخابات پیش رو آنها را به تیمداری مجبور کرده‌اند
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد چندی پیش رسما اعلام کرد در تمامی اوزان، مسابقه انتخابی برگزار خواهد شد. به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قرار شد مسابقات انتخابی بدون حضور تماشاگر و به‌صورت درون‌اردویی برگزار شود. در روز پایانی اردو، مبارزه انتخابی وزن 74کیلوگرم بین جمال عبادی و یونس امامی بود.
جهان
انگار همه‌‌چیز دست‌به‌دست هم داده تا بارسلونا دوباره به پاری‌سن‌ژرمن کام‌بک بزند و پس از باخت 4 بر یک در دیدار خانگی رفت، بتواند به دور بعدی صعود کند.
مهدی طارمی برای زمین‌زدن یوونتوس تنها به یک دقیقه و 3ثانیه زمان نیاز داشت.
مهدی طارمی بعد از گلزنی مقابل یوونتوس، در گفت‌وگو با برنامه فوتبال120 تلویزیون صحبت‌های جالبی پیرامون این گل مطرح کرد.
پرسپولیس با پیروزی 5گله مقابل گل‌گهر هم به بردهای نزدیک و حداقلی‌اش پایان داد هم بهترین نتیجه دور رفت را گرفت و برای چهارمین بار در 5 فصل اخیر قهرمان نیم فصل شد

همان همیشگی

آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر با نتیجه‌ای عجیب و غریب به پایان رسید. پرسپولیس که با 27امتیاز از 14بازی قبلی‌اش برای قهرمانی در نیم‌فصل نیاز به یک تساوی داشت، در نیمه اول مقابل بازی هجومی گل‌گهر تحت فشار قرار گرفت و حتی می‌توانست دروازه‌اش را در دقایق 12، 16 و 19 باز شده ببیند.

مرد غیرممکن‌ها

چرا گلزنی مهدی طارمی برابر یوونتوس عجیب نبود؟
در چند روز منتهی به بازی پورتو و یوونتوس، در همه محافل فوتبال ایران حرف از این مسابقه و تقابل مهدی طارمی و کریس رونالدو بود.
جای خالی خانم مربی در پیست ایتالیا
جای خالی خانم مربی در پیست ایتالیا
سمیرا زرگری، سرمربی تیم ملی اسکی ممنوع‌الخروج است اما شاگردان او در ایتالیا به یاد او هستند
مسئولان ورزشی و غیرورزشی ایران از سه‌شنبه تا به امروز هیچ واکنشی به ممنوع‌الخروجی سمیرا زرگری نداشته‌اند، اما سؤال خبرگزاری خارجی از اسکی‌بازان تیم ملی این بود که چرا بدون سرمربی به ایتالیا آمده‌اند.
فروغ عباسی در خط پایان مسابقه با سؤال خبرنگار خبرگزاری آسوشیتدپرس روبه‌رو شد و از مربی‌اش و زنانی گفت که با خواست همسرانشان نمی‌توانند از کشور خارج شوند: «این نخستین‌بار نیست که این اتفاق می‌افتد. در گذشته نیز این مشکل را داشته‌ایم.»

پرسپولیس همچنان پیگیر جذب مغانلو

اعضای کادرفنی پرسپولیس به شکل جدی در صدد جذب یک مهاجم نوک هستند تا قدرت تهاجمی تیمشان را برای نیم‌فصل دوم بیشتر کنند.

قهرمانی را به آقای گلی ترجیح می‌دهم

سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهان که آقای گل لیگ در دور رفت بوده، یک نیم‌فصل رؤیایی را در جمع زردپوشان پشت سر گذاشته است.

از زیر فشار  خارج شو

مسابقات پیش‌مقدماتی جام‌جهانی از فروردین به خرداد موکول شد، بنابراین سازمان لیگ از حالا به بعد می‌تواند انعطاف بیشتری در برنامه‌اش حاکم کند.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
سلام. قرار است من از این هفته در این ستون برای شما از فوتبال و فوتسال زنان بنویسم. جنوبی‌ها رفتند شمال و غیر از پرتقال و نارنگی‌هایی که برای خودشان به جنوب بردند، 6گل هم به تیم بیچاره شهروند ساری زدند و برگشتند.
کادرفنی کشتی آزاد اعلام کرده که تمامی نفرات تیم ملی باید در مسابقه انتخابی شرکت کنند اما روشی مشخص برای برگزاری رقابت برابر بین مدعیان ارائه نکرده است. همین مسئله سبب انتقاد بسیاری از کشتی‌گیران و پیشکسوتان شده است.
درحالی‌که مسئولان خبر از موج چهارم کرونا می‌دهند، فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام خیز عجیبی برای برگزاری مسابقاتش برداشته است.