02
یکشنبه 17 دی 1402
شماره 8994
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ترویج نماز میان نسل نو

رهبری
رهبر معظم انقلاب در پیامی به سی‌امین اجلاس سراسری نماز، این فریضه‌ بزرگ را نیازی فراتر از نیازهای جاری فرد و جامعه‌‌ مسلمان و همچون روح و هوا برای انسان دانستند و تأکید کردند: متصدیان کارهای مرتبط با جوانان و نوجوانان باید راه‌های آموختن و گزاردن نماز و کیفیت بخشیدن به آن را برای نسل نو هموار کنند.
ویژه
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس «شفاف‌سازی»، «هوشمندسازی» و «مردمی‌سازی» را 3رکن مهم در حکمرانی دانست.
دوازدهمین آیین الحاق شناورها و تجهیزات راهبردی جدید به نیروی دریایی سپاه‌پاسداران در بندرعباس برگزار شد؛ مراسمی که طی آن ناو گشتی - رزمی شهید ابومهدی‌المهندس به‌همراه ۱۰۰فروند شناور موشک‌انداز تندرو به ناوگان این نیرو اضافه شدند تا قدرت رزم دریایی سپاه‌پاسداران وارد عصر نوینی شود.
گزارش
قطار سفرهای استانی دولت‌ سیزدهم در دور دوم با یک روز تأخیر، به ایستگاه زنجان رسید و رئیس‌جمهور صبح شنبه وارد این شهر شد؛ سفری که بررسی روند پیشرفت مصوبات دور قبلی سفر و افتتاح چند طرح مهم اقتصادی، از مهم‌ترین محورهای آن به ‌حساب می‌آید.

دختر گوشواره قلبی،نماد همدلی شد

ایرانیان تهدید عملیات‌های تروریستی کرمان را به فرصتی برای تقویت وحدت ملی تبدیل کردند
گزارش
حمله تروریستی کرمان، به روشنی وحدت ملی ایرانیان را یک‌بار دیگر تقویت کرد. دقیقا همان هدفی که دشمن نشانه رفته بود از بین ببرد، تقویت شد. باید اندکی به قبل بازگشت: زیر تابوت شهید سلیمانی تمام هویت ایران و ایرانی را می‌توان نظاره کرد؛ هویتی که به‌ شدت معنوی است و در عین حال سیاسی.
فاتحان گنج‌های پنهانی

فاتحان گنج‌های پنهانی

طوفان‌الاقصی با همه شهدایی که تقدیم کرده منبع برکت برای جبهه مستضعفان و مظلومان شده است؛ 22هزار شهیدی که اکثرا کودک و زن بوده‌اند.
وحدت کلمه حول جهانمرد «سلیمانی»
وحدت کلمه حول جهانمرد «سلیمانی»
شخصیت حاج‌قاسم از زمان شهادت تاکنون موج وحدت را در لایه‌های مختلف جامعه ساری و جاری کرده است
درحالی‌که برخی ‌چهره‌های ضدانسانی مثل نفتالی بنت و علی کریمی و آلبانی‌نشین‌های سابق، نسبت به عملیات تروریستی کرمان خوشحال شدند، ولی قریب به اتفاق گروه‌ها، چهره‌های سیاسی داخلی، چهره‌های فرهنگی و ورزشی نسبت به این داغ سنگین، ابراز همدردی و تسلیت کردند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
نشست بررسی ابعاد جنایت تروریستی اخیر در کرمان با حضور هیأت اعزامی مجلس و مسئولان انتظامی این استان برگزار شد.
برگزاری دیدارهای مردمی ازسوی مقا‌م‌های قضایی در سراسر کشور از اقدام‌های قوه قضاییه همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بوده ‌است.
ایران در فعالیت‌های سازمان همکاری شانگهای در عرصه‌های مختلف، ازجمله در حوزه امنیتی، مشارکت ویژه‌ای دارد.