• یکشنبه 17 دی 1402
  • الأحَد 25 جمادی الثانی 1445
  • 2024 Jan 07

شهرداری علیه گران‌سازی شهر

مدیریت شهری پایتخت در دوره فعلی در حوزه‌های حمل‌ونقل، معیشت، مسکن و ورزش اقدامات لازم را برای ارزان‌سازی انجام می‌دهد
حرف‌شان مشترک بود. همگی یکصدا می‌گفتند: «تهران باید گران شود»؛ مدیران سابق در شهر را می‌گوییم.

دختر گوشواره قلبی،نماد همدلی شد

حمله تروریستی کرمان، به روشنی وحدت ملی ایرانیان را یک‌بار دیگر تقویت کرد. دقیقا همان هدفی که دشمن نشانه رفته بود از بین ببرد، تقویت شد. باید اندکی به قبل بازگشت: زیر تابوت شهید سلیمانی تمام هویت ایران و ایرانی را می‌توان نظاره کرد؛ هویتی که به‌ شدت معنوی است و در عین حال سیاسی.

فرشته کوچک ایرانی

دختر کوچک کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی، سلام. من نمی‌دانم مادرت چگونه شیرت داده، چگونه دعایت کرده، پدرت با چه دلی در آغوشت گرفته که خدای مهربان نوای رَبِّ إِنِّی نَذَرْتُ لَک مَا فِی بَطْنِی مُحَرَّرًا فَتَقَبَّلْ مِنِّی إِنَّک أَنْتَ السَّمِیعُ الْعَلِیمُ را از قلب آنها شنیده و محقق کرده.

ترفندهای بانوان تهرانی برای داشتن حجاب

سفر رضاشاه به ترکیه در سال‌1313او را برای تغییر وضعیت حجاب در ایران مصمم کرد.

ترویج نماز میان نسل نو

رهبر معظم انقلاب در پیامی به سی‌امین اجلاس سراسری نماز، این فریضه‌ بزرگ را نیازی فراتر از نیازهای جاری فرد و جامعه‌‌ مسلمان و همچون روح و هوا برای انسان دانستند و تأکید کردند: متصدیان کارهای مرتبط با جوانان و نوجوانان باید راه‌های آموختن و گزاردن نماز و کیفیت بخشیدن به آن را برای نسل نو هموار کنند.

استقبال‌گرم از رئیسی زیر باران

قطار سفرهای استانی دولت‌ سیزدهم در دور دوم با یک روز تأخیر، به ایستگاه زنجان رسید و رئیس‌جمهور صبح شنبه وارد این شهر شد؛ سفری که بررسی روند پیشرفت مصوبات دور قبلی سفر و افتتاح چند طرح مهم اقتصادی، از مهم‌ترین محورهای آن به ‌حساب می‌آید.
سیبوه سرکیسیان، اسقف اعظم و خلیفه ارامنه تهران:

مسلمانان برای غزه متحد شوند

سال نو میلادی2024 در حالی شروع شد که چند‌ ماه از جنگ و کشتار مردم غزه می‌گذرد و سایه سنگین غم و اندوه فلسطینیان، جشن‌های سال نو میلادی را در برخی از کلیساهای جهان تحت‌الشعاع قرار داده است.