• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 28 فروردین 1399
کد مطلب : 98362
+
-

با مردم

   مسئولان تمرکزشان روی کسانی باشد که پول‌ها را برده‌اند
وقتی در گزارشی که در مجلس قرائت شد معلوم شد که چه میزان پول به کشور بازنگشته هم از عبارت 4.8میلیارد دلار گم شده استفاده کردند، درحالی‌که واقعیت این است که اگر گزارش شده که پول گم شده است پس می‌توان فهمید که چه کسانی آن را برده و بازنگردانده‌اند، مسئولان تمرکزشان روی کسانی باشد که آن را برده‌اند نه اینکه طوری عمل کنند که این میزان هم برود در ردیف سایر اختلاس‌ها و گمشدن‌ها.

لاهوتی از تهران 

   دست کوتاه نخل‌داران و بی‌توجهی مسئولان 
بعد از نابودی 7میلیون نخل به‌دلیل انتقال آب سرشاخه‌های کارون خوزستان شوری آب باعث شد زمین‌های کشاورزی، باغات و نخیلات پایین دست رودخانه کارون تا مرز نابودی کامل پیش بروند و پارسال باغداران توانستند فقط 30درصد محصول را جمع‌آوری‌کنند که آن هم به‌دلیل بی‌کیفیتی ارزش فروش نداشت و حتی به سختی توانستیم پول کارگران خود را بدهیم. با این حال هیچ حمایتی از ما نمی‌شود و انتقال آب هم همچنان ادامه دارد و کسی به فکر نابودی این جلگه نیست که روزگاری بسیار پربرکت بود.
کشاورزان کارون در خوزستان

   امکانات مناسب ضدعفونی در ادارات پیش‌بینی نشده است
درحالی‌که همه پرسنل اداره ما مجبور شده‌اند به سرکار بیایند نه‌تنها امکانات مناسب ضدعفونی در اداره تعبیه نشده بلکه حتی مایع دستشویی کافی هم نیست و نظافت اداره هم هیچ تغییری نسبت به قبل نکرده است.
از پرسنل ثبت‌احوال تهران

   سرویس‌دهی حمل‌ونقل عمومی زیاد شود
وقتی اعلام می‌شود که در اتوبوس و مترو و تاکسی فاصله جانبی رعایت شود، مسلم است که تعداد مسافران به‌صورت فشرده کم و زمان انتظار زیاد می‌شود. ازاین جهت برای جلوگیری از اتلاف وقت مردم باید تعداد سرویس‌دهی‌های حمل‌و‌نقل به‌خصوص در ساعات ابتدایی صبح زیاد شود.
رئوفی از تهران 

  خانه‌های خالی را با قیمت مناسب به قشر مستضعف اجاره بدهند
اکثر مالکان خواهان اجاره‌های میلیونی هستند چون توان مستأجران را بر حسب متوسط حقوق کارمندان دولت می‌سنجند درحالی‌که اکثر مستأجران در بخش خصوصی و بازار آزاد مشغول به‌کار هستند. دولت راهکاری برای واگذاری خانه‌های خالی با قیمت مناسب به قشر مستضعف پیدا کند و همچنین میان حقوق کارکنان بخش دولتی و خصوصی توازن برقرار شود.
دولتشاهی از کرج

  شهرداری به آسفالت خیابان‌ها توجه داشته باشد
از آنجایی که در ماه‌های اخیر هم توجه مسئولان معطوف به کروناست از شهرداری تهران خواهشمندیم نسبت به ترمیم آسفالت خیابان‌ها هم توجه کنند چرا که وضع آسفالت بعضی خیابان‌ها واقعا خوب نیست و کار ما شده تماس با 137برای رسیدگی.
شهرابی از تهران 

    کاش بازنشستگان را هم به‌حساب آورند
مسئولان همانطور که ریز افزایش حقوق کارگران را رسانه‌ای کردند، در مرود افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هم اطلاع‌رسانی کنند.
رضا علیدوست‌نیا از بجار سر شفت گیلان

  پرسنل پیراپزشکی بیمارستان نفت استخدام شوند 
جمعی از پرسنل پیراپزشکی بیمارستان نفت سال‌هاست به‌صورت قرارداد سالانه انجام وظیفه می‌کنند، حداقل توقع ما در این روزهای بحران برای جبران زحمات کادر درمان این است که نسبت به استخدام این جمع اقدام کنند. همچنین فرصتی است تا با استخدام نیروهای قراردادی بیمارستان‌ها تسکینی بر آلام همه این قشر فداکار و زحمتکش گذاشته شود.
 پیراپزشکان بیمارستان نفت

    رسیدگی به بهداشت فردی و اجتماعی همیشگی باشد
کرونا درس عبرتی برای همه جهانیان به‌خصوص مردم عزیز کشور ما و به‌ویژه مسئولان باشد و بعد از شکست آن نیز رسیدگی به بهداشت فردی و بهداشت محیط کار و زندگی و همه اماکن با فراهم کردن زیرساخت‌ها و تخصیص امکانات به‌طور جدی ادامه یابد.
رنجبر از کرمانشاه 

    دست قاچاقچیان کالا و اخلال‌گران اقتصادی کوتاه شود
قاچاق کالا و مزاحمت دست‌های ناپاک مفسدان و اخلال‌گران اقتصادی از موانع به سرانجام رسیدن اهداف جهش تولید است. لذا مسئولان محترم قبل از تهیه و تأمین کامل امکانات تولید و شروع این جهش، موانع پیش روی این عرصه را محو کنند.
نوحی از تهران

   افزایش حقوق‌ها نیازمند تجدیدنظر اساسی است
با توجه به افزایش سریع و روزافزون قیمت‌ها و تورم شدید موجود در کشور و بالا رفتن وحشتناک نرخ کالاها و اجناس و ارزاق و خدمات‌عمومی و عدم ‌کنترل قیمت‌ها به‌طور شایسته، تعیین میزان حداقل حقوق کارگران و بازنشستگان مبلغ یک میلیون و 835هزارتومان برای کارگران و 2میلیون و 800تومان برای بازنشستگان به‌نظر می‌رسد مسئولان متوجه شرایط بحرانی این اقشار آسیب‌پذیر نیستند. این افزایش‌ها اصلاً کافی نیست و نیاز به افزایش بیشتر و تجدید نظر کلی و اساسی دارد. 
 محمود بلیغیان از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید