• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 27 فروردین 1399
کد مطلب : 98292
+
-

قاچاق مواد با تاکسی و کامیون

ماموران در 2 عملیات جداگانه راننده تاکسی و کامیون را که قصد قاچاق مواد‌مخدر به پایتخت را داشتند، دستگیر کردند.
به گزارش همشهری، مأموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر تهران چند روز قبل گزارشی دریافت کردند مبنی بر اینکه یک قاچاقچی قصد قاچاق مواد‌مخدر به پایتخت را دارد. همین کافی بود تا مأموران برای بازداشت وی وارد عمل شوند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که فرد قاچاقچی، مواد‌مخدر را در تاکسی جاسازی کرده تا پلیس به او مشکوک نشود اما خبر نداشت که ماموران پلیس پی به راز او برده و عملیات خود را برای بازداشت قاچاقچی آغاز کرده‌اند. یافته‌های کارآگاهان نشان می‌داد که راننده تاکسی با همکاری یکی از همدستانش به استان قم رفته و با تهیه مواد‌مخدر قصد بازگشت به تهران را دارند.همین کافی بود تا تیمی از مأموران به استان قم اعزام شوند و با همکاری مأموران پلیس استان قم، خودروی متهمان را در محور قم - تهران شناسایی کنند. مأموران در بازرسی از تاکسی و خودروی همدستش که پشت سر هم حرکت می‌کردند حدود 60کیلو تریاک و حشیش کشف کردند.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در این خصوص گفت: متهمان در نخستین عملیات دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد. وی افزود: در دومین عملیات نیز دو قاچاقچی دیگر در عملیاتی مشترک با پلیس قم به دام افتادند. ماجرا از این قرار بود که مأموران دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد‌مخدر قصد قاچاق تریاک به تهران را دارد که موفق شدند نقشه او را ناکام بگذارند و متهم را درحالی‌که تریاک را داخل کامیون جاسازی کرده بود به همراه همدستش دستگیر کنند.
وی با بیان اینکه خودروی کامیون از یکی از شهرهای جنوبی کشور به راه افتاده بود، گفت: همدست وی قرار بود مواد را در محدوده میدان فتح از راننده کامیون تحویل بگیرد اما به دام پلیس افتاد و در این عملیات 278کیلو و ۵۷۵ گرم تریاک کشف شد.رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با بیان اینکه برای هر 4 متهم دستگیر شده در دو عملیات مشترک با پلیس قم، پرونده‌ای تشکیل شده، گفت: این افراد برای انجام تحقیقات بیشتر روانه دادسرا شدند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید