• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 24 اسفند 1398
کد مطلب : 97017
+
-

نکته بازی

حالا چرا اینقدر با عجله؟
مهدی تاج وعده داده به‌زودی در مورد «دروغ‌پردازی‌های هدفمند سازمان‌یافته سریالی» افشاگری خواهد کرد. یعنی این عنوانی که رئیس مستعفی بیمار فدراسیون قرار است در موردش افشاگری کند، آنقدر سنگین است که حتی نمی‌شود آن را یک نفس خواند. آقا حالا اصلا چه عجله‌ای است؟ چیز مهمی نشده که شما اعصاب خودت را خراب می‌کنی؛ تیم ملی بعد از کی‌روش، 2 سرمربی عوض کرده و دارد از مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی اوت می‌شود، فدراسیون تا خرخره بدهکار است و اساسنامه و انتخابات هم که روی هواست. همین! اصلا ما فرض می‌کنیم کسی به نام ویلموتس با آن قرارداد ترکمانچای و صددرصد پروازی سرمربی تیم ملی نشده و3میلیون یورو هم نگرفته و برای بقیه‌اش هم اقدام حقوقی نکرده. پول را هم از جای دیگر قرض نگرفته‌اید. خوب شد؟ شما با آن قلب مریض، به استراحتت برس اخوی!

استعفاناپذیر یعنی این!
در جریان جابه‌جایی‌های مدیریتی در پرسپولیس یک نکته جالب وجود داشت که آن هم به ادامه حضور افشین پیروانی در منصب سرپرستی تیم مربوط می‌شد. از آنجا که انصاری‌فرد هزینه زیادی داد تا او را جانشین محسن خلیلی کند و بعد هم به‌خاطر حفظ افشین ناچار شد سرمربی قبلی تیم را برکنار کند، بسیاری بر این باور بودند که با استعفای مدیرعامل، آقای سرپرست هم از سمت خودش کناره‌گیری خواهد کرد. پیروانی اما با تکذیب همه شایعات، ظهر روز معرفی رسول‌پناه به‌عنوان سرپرست باشگاه با او دیدار کرد، حتی عکس یادگاری انداخت و در نخستین جلسه تمرین تیم حاضر شد تا نشان داد با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. شرایط استعفاناپذیری پیروانی طوری است که آدم را یاد مقاومت رسول خادم در خاک خادارتسف می‌اندازد! البته که نیت ایشان خیر است و فقط نگران تیم هستند.

شوفاژکار باشگاه را مدیر کنید
شرایط مدیریتی در پرهوادارترین باشگاه‌های ایران که به شکل دولتی هم اداره می‌شوند عالی است. مثلا الان در پرسپولیس مهدی رسول‌پناه مدیرعامل شده که سابقه خاصی ندارد و ظاهرا حرفه اصلی‌اش دندانپزشکی است. برخی هم درست یا غلط مدعی هستند او دندانپزشک وزیر ورزش بوده و آشنایی‌شان به زمانی مربوط می‌شود که سلطانی‌فر روی یونیت «آآآآ» می‌کرده! به هر حال در فوتبالی که ما نفهمیدیم امثال حمیدرضا سیاسی از کجا آمدند، چطور مدیر شدند و کجا رفتند، خبر انتصاب رسول‌پناه چندان هم غیرمنتظره نیست. احتمالا اسپانیایی‌ها دیوانه هستند که برای انتخاب مدیرعامل بارسا و رئال انتخابات چند هزار نفری برگزار می‌کنند. ما خوبیم. فقط خدا کند در یکی از این مقاطع پرتکرار مربوط به بلاتکلیفی سرخابی‌ها، یک وقت شوفاژکار یا تعمیرکار محترم کولر برای کار در ساختمان نباشد، وگرنه ناغافل همین بنده‌خدا را مدیرعامل می‌کنند و خلاص!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید