• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 20 آبان 1398
کد مطلب : 87454
+
-

گزارش یک خواب عمیق

   امیر قلعه‌نویی: سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با سایپا کلمات بسیار زشتی به زبان آورد که خیلی از رسانه‌ها بدون فشار بیرونی و به شکل داوطلبانه آن را سانسور کردند. این مصاحبه تکان‌دهنده با سکوت و انفعال فدراسیون همراه شد، اما فشار رسانه‌ها سرانجام باعث شد کمیته اخلاق امیر را احضار کند. اساسا «احضار» مخصوص زمانی است که ادعایی مطرح شده و نیاز به توضیح بیشتر داشته باشد، درحالی‌که جرم قلعه‌نویی استفاده از کلمات زشت و زننده بود؛ خب بیاید چه چیزی را توضیح بدهد؟  اصلا از این ایراد بگذریم، الان بالاخره تکلیف آن صحبت‌ها چه شد؟ نشست قلعه‌نویی روز سوم آبان برگزار شد و حالا بیش از 2هفته از آن می‌گذرد، اما خبری نیست که نیست.
  هواداران پرسپولیس: در بازی با ماشین‌سازی شاهد فحاشی علیه خانواده رسول خطیبی بودیم. فدراسیون فوتبال بیانیه داد که با این مسئله برخورد فوری انجام خواهد شد، اما نشد. فعلا نه مجازات هواداران پرسپولیس معلوم شده و نه رسول خطیبی که با رفتارهایش تماشاگران را تحریک کرد.
  هواداران فولاد: پارسال پرتاب نارنجک به زمین باعث محرومیت چند تیم از حضور هوادارانشان شد. امسال اما در بازی فولاد و پرسپولیس شاهد موارد متعددی از پرتاب سنگ، بطری آب معدنی و البته نارنجک بودیم، اما هیچ برخوردی با هواداران فولاد نشده است؛ چه اینکه عضو تدارکات این تیم هم بعد از آب‌پاشی مشکوک روی خط دروازه‌ها قسر در رفته.
   هواداران سپاهان: تماشاگران حامی سپاهان در جریان بازی با تراکتور، به بهانه دفاع از امیر قلعه‌نویی، با اسم سرمربی تیم‌شان شعار بسیار رکیکی علیه پرسپولیسی‌ها ساختند و بارها در دسته‌های چند هزار نفری آن را تکرار کردند. شعارها از تلویزیون به وضوح به گوش می‌رسید، اما فدراسیون فوتبال فعلا خواب است و به تداوم استراتژی «فحش جواب فحش» کمک می‌کند!
  تراکتورسازی: این یک خواب و غفلت چند‌ساله است؛ سکوت مرموز و بحث‌برانگیز فدراسیون در قبال شعارهای تفرقه‌انداز و بعضا ضدمیهنی برخی از هواداران تراکتور که همین انفعال هم باعث افزایش ناهنجاری‌ها در ورزشگاه تبریز شده است. انتظار می‌رفت این بار به بهانه پخش گسترده کلیپ‌هایی با این مضمون از حاشیه بازی با استقلال، برخورد جدی و عبرت‌آموزی با متخلفان صورت بگیرد، اما همه ما هنوز منتظریم!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید