• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 9 مهر 1398
کد مطلب : 82135
+
-

دستگیری زورگیر خشن در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یک سارق به عنف تلفن همراه که سرقت‌های خود را با خشونت و استفاده از سلاح‌های سرد همچون ساطور انجام می‌داد، خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ «محسن دالوند» گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه به روش زورگیری که در آن راکبان یک موتورسیکلت به وسیله ساطور و به طرز وحشیانه‌ای به یک شهروند نوجوان حمله کرده و گوشی وی را به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ با اقدامات گسترده اطلاعاتی و کارآگاهی دقیق موفق شدند هویت نفر اصلی این سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در یک عملیات ضربتی، او را در مخفیگاهش دستگیر کنند. سرهنگ دالوند با بیان این‌که در بازرسی از مخفیگاه متهم ادوات ارتکاب جرم و موتورسیکلتی که با آن اقدام به سرقت کرده بود، کشف شد، بیان کرد: متهم در مواجهه حضوری با مالباخته، شناسایی شد و به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه متهم کشف و پس از مراحل قانونی به مالباخته تحویل داده شد. فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی و ادامه تلاش‌ها برای دستگیری هم‌دست سارق گفت: مجموعه انتظامی شهرستان اهواز به صورت شبانه‌روزی برای تامین نظم و امنیت شهروندان مجاهدانه تلاش می‌کند و اجازه جولان به هیچ مجرم و تبهکاری را نخواهد داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید