• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 74883
+
-

بزرگ‌ترین فرش گل کشور در کرج رونمایی می‌شود‌‌

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج: در هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج بیش از 100 تولید‌کننده شرکت می‌کنند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز به کار هفتمین نمایشگاه گل‌ و گیاه کرج با حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده گل خبر داد.
«پیمان بضاعتی‌پور» در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه گل و گیاه کرج، اظهار داشت: در هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج بیش از 100‌تولید‌کننده شرکت می‌کنند.
وی با بیان این‌که آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان گل‌های شاخه‌بریده، گیاهان آپارتمانی و فضای باز، لوازم و ادوات باغبانی و انواع گلدان در هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج به نمایش گذاشته می‌شود، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی این نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان حوزه گل و گیاه است و این نمایشگاه دستاورد مناسبی برای این تولیدکنندگان دارد.
بضاعتی‌پور با بیان این‌که تلاش شهرداری کرج توسعه فضای سبز برای بهره‌برداری شهروندان است، گفت: در این دوره از نمایشگاه کلاس‌های آموزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که شهروندان می‌توانند برای بازدید از هفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج همه‌روزه از ساعت 9 الی 21 به باغ گل‌ها مراجعه کنند، عنوان کرد: این نمایشگاه در معرفی ظرفیت‌های استان البرز و کرج تاثیر بسزایی دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید