• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73448
+
-

با مردم

با مردم











بوی تعفن در خیابان مقابل متروی نواب
بوی تعفن ناشی از فاضلابی که در مقابل ایستگاه متروی نواب جاری‌است و ظاهرا آب حمام در آن جاری می‌شود، کل ایستگاه مترو و محله را برداشته است. دقیقا از جلوی مترو در خروجی شرق و شمال از سر خیابان آذربایجان تا تقاطع اسکندری – آذربایجان مقابل پارک دامپزشک نفس کشیدن مشکل شده است. این بو با چرخش هوا در داخل راهروهای مترو و کل محدوده استشمام می‌شود. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
راستکار از ساکنان خیابان آذربایجان

دفاتر ازدواج حق تجارت ندارند
به تازگی بسیار دیده می‌شود که دفترهای ازدواج در اختیار تالارها قرار می‌گیرند و درحالی‌که دفاتر ازدواج حق تجارت ندارند با ورود به تالارها وارد بازی‌های تجاری می‌شوند و هزینه‌های گزافی از جوانان می‌گیرند.
حسینی از تهران

خطوط ریلی اصفهان فقط شمال به جنوب است
در حال‌حاضر خطوط راه‌آهن قطار شهری و زیرزمینی اصفهان و حومه، فقط در یک لاین، از شمال به جنوب و به عکس دایر است که بسیار هم مورد توجه‌ و استقبال و استفاده بهینه قرار گرفته است، از مسئولان تقاضا داریم خطوط شرق به غرب و به عکس را نیز طبق برنامه پیش‌بینی شده احداث کنند.
حاجیلی از اصفهان

میدان بهارستان نیازمند ساماندهی است
میدان بهارستان به‌عنوان قدیمی‌ترین، ‌زیبا‌ترین‌ و ‌تاریخ‌سازترین‌ میدان‌ تهران 30سال است که منتظر ساماندهی است. شمال میدان تبدیل به پارکینگ اتوبوس‌ها شده و بلوک‌های سیمانی آنجا را اشغال کرده است. از شهرداری منطقه 12تقاضای ساماندهی میدان و پیگیری موضوع را داریم.
حمید رجبعلیان از تهران

کاریابی‌های غیرقانونی در همه جا
حدود 40 روزه از کار بیکار شدم و در به در به دنبال کار می‌گردم. از طریق آگهی‌های کاریابی هر بار که برای مصاحبه می‌روم می‌گویند اول 200هزارتومن پرداخت کنید، بعد کارتان را تضمین می‌کنیم. نکته اینجاست که 90درصد این مکان‌ها که آگهی آنها منتشر می‌شود غیرقانونی است و هیچ مجوزی از هیچ جایی ندارند.
عبادی از واوان

چاله‌های جاده محلی برای پرورش ماهی!
وضعیت جاده روستای جبه‌دار از توابع اردبیل آنقدر بد است که عده‌ای از اهالی در چاله‌های مملو از آب آن ماهی رها کرده اند! واقعا کسی قصد ندارد به این وضع پایان دهد.
میرزایی از اردبیل

معتادان خانی‌آبادنو آسایش اهالی را سلب کرده اند
در انتهای پارک شقایق و بهشت واقع در انتهای خیابان میعاد جنوبی خانی آباد نو پر از معتادان زن و مرد و قماربازهاست که به کل آسایش و آرامش را از اهالی محل سلب کرده‌اند. نه صبح‌ها می‌توان برای ورزش به آنجا رفت و نه عصرها با خانواده می‌توان راهی آنجا شد.
بهره‌مند از خانی‌آباد نو

ساعت کار کتابخانه‌ها مخصوص افراد بیکار است
ساعت کار کتابخانه‌ها به‌گونه‌ای است که فقط افراد بیکار و بدون شغل می‌توانند از آنها استفاده کنند. کتابخانه‌ها در روزهای تعطیل و جمعه‌ها هم تعطیل هستند و از ساعت 6عصر هم تعطیل می‌شوند. مسئولان تمهیدی برای استفاده افراد شاغل از کتابخانه‌ها داشته باشند.
تشکری

آنتن‌دهی ضعیف موبایل در بزرگراه همت
آنتن‌دهی همراه اول از اسفند 96 تاکنون در خیابان پیامبر مرکزی و بزرگراه همت واقع در محدوده منطقه 5شهرداری تهران بسیار ضعیف است، هر قدر هم اعلام کرده‌ایم فایده‌ای ندارد و همچنان قریب به 2سال است که آنتن‌دهی در این محدوده در حد صفر است.
صادقی از بزرگراه همت

2 عدد بخیه 500هزارتومان
تنها بیمارستان لواسان برای زدن 2بخیه ۵۰۰هزار تومان از ما گرفت. این بیمارستان از گرانی و عدم‌نظارت داد همه اهالی را درآورده است.
لواسانی از لواسان

این خبر را به اشتراک بگذارید