• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73388
+
-

۱۴ درصد مشترکان آب اهواز بدمصرف هستند

معاون برنامه‌‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ۱۴ درصد از مشترکان آبفا در شهر اهواز جزو مشترکان بدمصرف هستند. به گزارش مهر، «مسعود خشایی» با بیان این‌که مردم اهواز بر اساس شاخص‌ها مصرف بالایی دارند، افزود: نرم کشوری تعداد مشترکان بدمصرف در کشور ۴‌درصد است.

وی افزود: البته در تعیین میزان مصرف به وضعیت جوی و جغرافی استان‌ها نیز توجه می‌شود. خشایی با اشاره به این‌که وزارت نیرو از ۳۱ استان کشور به 3 مرکز استان شامل اهواز، شیراز و مشهد  - با توجه به وضعیت‌های خاصشان - توجه ویژه دارد، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب شهر اهواز در مجموع ۹۰۰ مشترک دارد که این تعداد نسبت به برخی استان‌های دیگر کشور بیشتر است.

معاون برنامه‌‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر کارهای زیادی در این شهر انجام شده است، ولی تا رسیدن به وضعیت دلخواه فاصله وجود دارد. خشایی گفت: مهم‌ترین شاخص ما برای هر فعالیتی که در شرکت آب و فاضلاب انجام می‌شود، رضایت مرم است و این اولویت به تمام مدیران عامل در استان‌ها ابلاغ شده است. وی در خصوص اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب در شهر اهواز بیان کرد: بازسازی شبکه، بالا بردن ظرفیت مخازن ذخیره و تصفیه‌خانه شماره 2 اهواز از جمله اولویت‌های ما در این شهر هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید