• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 28 مرداد 1398
کد مطلب : 73249
+
-

جذب۳۶۰ معلم در آموزش و پرورش قزوین

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش وپرورش از نیمه اول شهریور امسال آغاز می‌شود و پذیرفته‌شدگان از مهر ۹۹ مشغول به کار خواهند شد

‌مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۳۶۰ معلم از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش استان قزوین می‌شوند. 

به گزارش مهر، خیرالله رحمانی در این باره اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت آموزش و پرورش امسال ۱۲ هزار نفر در سراسر کشور از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش می‌شوند که سهم استان قزوین از این تعداد ۳۶۰ نفر است. 

وی در ادامه با اشاره به زمانبندی برگزاری این آزمون افزود: فرایند ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نیمه اول شهریورماه آغاز خواهد شد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای تکمیل فرایند ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

‌مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: پذیرفته‌شدگان این آزمون پس از طی مراحل استخدامی خود از مهرماه ۹۸ دوره یک‌ساله آموزشی خود را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌کنند و از مهرماه ۹۹ فعالیت خود را در آموزش و پرورش استان قزوین آغاز خواهند کرد. 

رحمانی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ برای تدریس در مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی‌وحرفه‌ای، کاردانش، مربی تربیت بدنی، مربی پرورشی، مشاوره، معلم استثنایی و مراقب سلامت به آموزش و پرورش استان قزوین خواهند پیوست. 



 

این خبر را به اشتراک بگذارید