• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 30 بهمن 1396
کد مطلب : 7305
+
-

پیام تسلیت رهبری در پی سقوط هواپیمای مسافربری

در پی‌ سانحه‌ مصیبت‌بار سقوط هواپیمای‌ مسافربری‌، حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای،‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ پیام‌ تسلیتی‌ صادر کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن این پیام به شرح زیر است:

«سانحه‌ مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان‌باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید، دل‌ها را لبریز از اندوه و تأسف کرد. اینجانب مراتب تأثر عمیق و همدردی صمیمانه خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز می‌دارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسئلت می‌کنم. مسئولان ذیربط لازم است همه تلاش و همکاری خود را برای اقدام‌های لازم در این مورد به کار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند.»

 همچنین حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس و صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در پیام‌های جداگانه ضمن تسلیت این سانحه خواستار بررسی علت وقوع آن شدند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، شیخ صباح الأحمد الجابر الصباح، امیر کویت ، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان  و  اشتفان زایبرت، سخنگوی آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هم در پیام ‌هایی  جداگانه به مقامات ایران با دولت و مردم ایران ابراز همدردی کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید