• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
سه شنبه 22 مرداد 1398
کد مطلب : 72088
+
-

ساخت پایانه بار در قم

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با اشاره به این‌که کلنگ ساخت پایانه بار قم، در هفته دولت امسال به زمین زده می‌شود گفت: ایجاد این پایانه، یکی از دغدغه‌های اصلی و مهم رانندگان استان بوده که زمین آن خریداری ‌شده است. 

«ابوالفضل جمالی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پایانه بار استان در شهرک حمل‌ونقل ساخته و از این طریق به یکی از مهم‌ترین خواسته‌های رانندگان استان پاسخ داده می‌شود. وی اظهار کرد: ایجاد امنیت و آمدوشد ایمن و ارزان برای مردم رویکرد اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است و افزایش ایمنی جاده‌ها به‌صورت مستمر دنبال می‌شود.

 جمالی بیان کرد: توسعه و نصب نیوجرسی برای کاهش تلفات تصادف‌های جاده‌ای در دستورکار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم است. مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ۳۰ کیلومتر از آزادراه قم-تهران نیوجرسی نصب‌کرده و تا پایان شهریور نیز ۱۵ کیلومتر دیگر مجهز به نیوجرسی می‌شود. وی اضافه کرد: با برگزاری مناقصه و انتخاب سرمایه‌گذار در کل مسیر آزادراه قم-تهران نیوجرسی برای افزایش ایمنی این محور نصب خواهد شد.

جمالی با اشاره به مشکلات کمربندی قم بیان کرد: با توافق با شهرداری و مسئولان استان، اداره کل راهداری قم ۶ کیلومتر نیوجرسی در طول مسیر ۱۲ کیلومتری این محور نصب‌کرده است.
وی ادامه داد: شهرداری قم نیز به‌زودی عملیات نصب ۶ کیلومتر نیوجرسی در باقیمانده این محور را انجام خواهد داد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم با اشاره به نوسازی اتوبوس‌های برون‌شهری گفت: ۸۰ درصد از قیمت اتوبوس برای نوسازی توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌صورت تسهیلات پرداخت می‌شود.
جمالی اظهارکرد: تا پایان شهریور تلاش می‌شود تا عوارضی قم-کاشان نیز به‌صورت کامل الکترونیکی شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید