• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68133
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Z7WR
+
-

جاده بیله‌سوار-گوگ‌تپه عریض می‌شود

عمران
جاده بیله‌سوار-گوگ‌تپه عریض می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی چهارخطه کردن جاده بیله‌سوار-گوگ‌تپه در مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، «مسعود امامی یگانه» با بیان این‌که این پروژه ظرف یک سال بهره‌برداری خواهد شد اظهار کرد: برای شروع عملیات اجرایی این پروژه ۳۹ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و در کمتر از 20 روز آینده عملیاتی خواهد شد. وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار این جاده 5/ 7 کیلومتری اوایل سال آینده افتتاح شود.

امامی یگانه با اشاره به شروع عملیات اجرایی کمربندی بیله‌سوار و تعیین تکلیف پیمانکاران بیان کرد: ساختمان کتابخانه مرکزی این شهرستان احداث شده و برای تاسیسات آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است. وی با بیان این‌که راه و تأمین آب شرب از اولویت‌های اجرایی در این شهرستان است اظهار کرد: ۱۸۰ میلیارد ریال برای تأمین آب شرب مناطق عشایری بیله‌سوار مغان اختصاص یافته و با اجرای مجتمع‌های آب‌رسانی مشکل تأمین آب شرب این مناطق رفع خواهد شد.

این مسئول به اجرای طرح‌های اشتغال‌زا در بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: ۳۷۷ طرح اشتغال‌زایی در مناطق روستایی این شهرستان مصوب شده و برای اجرای آنها با ایجاد ۵۰۷ شغل ۲۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید