• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 30 اردیبهشت 1398
کد مطلب : 56446
+
-

دست رد به سینه میثاقی

از زمان تعطیلی برنامه90 و جایگزینی ویژه‌برنامه‌های «فوتبال برتر» برای بررسی بازی‌های لیگ، حواشی زیادی برای محمدحسین میثاقی و تیم سازنده این برنامه به‌وجود آمده است. 

میثاقی شنبه‌شب نخستین برنامه‌اش بعد از پایان لیگ‌برتر را با حضور میهمانانی از باشگاه پرسپولیس روی آنتن برد که ظاهرا پشت‌صحنه آماده‌سازی این برنامه هم خالی از حاشیه نبوده است. محسن خلیلی، سرپرست پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی به نمایندگی از تیم قهرمان میهمان «فوتبال برتر» بودند. اما شنیده‌ها حاکی از این است که انتخاب اول میثاقی و تیمش این نفرات نبوده‌اند و برخی از بازیکنان پرسپولیس دعوت این برنامه را رد کرده‌اند. یک منبع آگاه، دیروز به همشهری خبر داد از زوج شجاع و سیدجلال برای حضور در این ویژه‌برنامه دعوت شده اما سیدجلال حسینی در پاسخ به این دعوت گفته تنها برنامه‌ای که مجانی در آن حاضر می‌شود، برنامه90 است و مجانی به فوتبال برتر نمی‌آید! به این ترتیب سیامک نعمتی جایگزین او شده است. سیدجلال پیش‌تر به همراه جمعی دیگر از کاپیتان‌های لیگ برتری اعلام کرده بود اگر به برنامه جایگزین‌90 دعوت شود، در این برنامه شرکت نخواهد کرد. شاید درخواست مالی او نیز بهانه‌ای بوده برای اینکه بتواند بر سر قولش بماند و در این برنامه شرکت نکند. گفته می‌شود در هفته‌های اخیر تعدادی دیگر از فوتبالی‌ها دعوت این برنامه را رد کرده و در مقابل میثاقی حاضر نشده‌اند؛ اتفاقی که عوامل برنامه «فوتبال برتر» هم آن را تأیید می‌کنند و معتقدند تماس‌هایی با میهمانان این برنامه گرفته می‌شود تا آنها را از حضور در فوتبال برتر منصرف کنند.

محمدحسین میثاقی برای پخش برنامه این هفته‌اش علاوه بر درگیری بر سر میهمانان برنامه، یک دردسر دیگر هم داشت که به جمع‌آوری عکس‌های برتر لیگ برمی‌گشت. ماجرا از این قرار است که تیم «فوتبال برتر» در تماسی با عکاسان ورزشی از آنها درخواست می‌کند بهترین عکس‌های خود را به این برنامه بفرستند تا بعد از پخش در برنامه بهترین‌ عکس‌های سال انتخاب شوند، اما اکثر قریب به اتفاق عکاسان زیر بار این پیشنهاد نمی‌روند و به احترام عادل فردوسی‌پور هیچ عکسی به جانشین او تحویل نمی‌دهند.

از تعطیلی برنامه90 تقریبا 2‌ماه گذشته و حمایت‌ها از عادل فردوسی‌پور هم کمرنگ‌تر از روزهای اول شده است. اما برنامه «فوتبال برتر» هنوز نتوانسته بدون مشکل حاشیه‌ای و اتفاقات این‌چنینی روی آنتن برود؛ مشکلی که بیش از هر چیز گویای مدیریت اشتباه و کج‌سلیقگی مسئولان شبکه سوم سیما‌ست؛ مدیرانی که با کمی درایت و تصمیم‌گیری صحیح می‌توانستند در فضایی کم‌حاشیه‌تر شرایط را برای درخشش همه استعدادهای جدید و قدیم و راضی نگه‌داشتن همه سلیقه‌ها فراهم کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید