• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48247
+
-

شفر گفت روی گل مقصرنبودم

زکی‌پور: پول هم نخواستیم، چرا امکانات اولیه را نمی‌دهند؟

شفر گفت روی گل مقصرنبودم

میلاد زکی‌پور، مدافع استقلال تهران بعد از شکست این تیم مقابل تراکتورسازی یکی از بازیکنانی است که در کنار علی کریمی و آرمین سهرابیان جزو مقصرین اصلی به ثمر‌رسیدن تک گل اشکان دژاگه از او نام برده شد؛ به‌خصوص برخی پیج‌های هواداری در فضای مجازی روی این موضوع تأکید داشتند. خود زکی‌پور اما معتقد است در آن صحنه براساس تاکتیک مربی عمل کرده و در اصطلاح در دفاع باز شده است. گفت‌وگوی زکی‌پور با همشهری را در ادامه می‌خوانید.

  چرا به تراکتورسازی باختید؟
چرا باختیم؟ خودم هم نمی‌دانم! آنها در نیمه اول بهتر از ما بازی کردند ولی موقعیتی نداشتند تا گل بزنند و در کل 2 تا توپ روی دروازه ما آوردند؛ یکی سانتر‌کردندو فرصتی نصیب‌شان شد، یکی هم در ضد‌حمله بودیم که ضد‌حمله خوردیم. در آن صحنه نظم تیمی نداشتیم و توپ تبدیل به گل شد. البته اشکان هم خوب زد و در اصطلاح توپ قشنگ روی پایش نشست.

  بعد از بازی خیلی‌ها در فضای مجازی تو را به همراه علی کریمی و آرمین سهرابیان مقصر دریافت این گل می‌دانستند. نظر خودت چیست؟
آنهایی که اینطور حرف می‌زنند تاکتیک ما را نمی‌دانند. ما در حمله بودیم و براساس تاکتیک مربی 2 بازیکن کناری چپ و راست در این مواقع باز می‌شوند. ضمن اینکه در صحنه گل 3 بازیکن ما در خط دفاعی حضور داشتند؛ تنها به من ربط نداشت.

    به‌نظر از انتقادات ناراحت هستی.
به هرحال من در آن صحنه مقصر نبودم. اشتباه در نظم تیمی به‌وجود آمد و گل خوردیم. با این حال من که در نیم فصل اول اشتباهی نداشتم و حتی گل زدم و پاس گل دادم، انصاف نیست اینطور حمله می‌کنند. درحالی‌که خود شفر هم به من گفت روی گل تو مقصر نیستی. الان مثلا علی کریمی 2‌ماه مصدوم بود و به زور آمپول بازی کرد. درحالی‌که او نیم فصل یکی از بهترین بازیکنان ما بود. همینطور آرمین خیلی پرتلاش بازی می‌کند و نباید به‌خاطر یک بازی اینطور مورد انتقاد و حمله قرار بگیرند.
 
   به‌نظرت این استقلال می‌تواند همچنان شانس قهرمانی باشد؟
ما شرایط‌مان در جدول بد است اما ناامید نیستیم و در بازی‌های باقیمانده تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. هنوز 12بازی باقی‌مانده و هیچ‌چیز به‌طور قطعی مشخص نیست. ما تا روز آخر دست از تلاش برنمی‌داریم و امیدواریم تیم‌های بالای ما هم امتیاز از دست بدهند. ولی واقعیت این است که ما امکانات درست و حسابی هم نداریم؛ یعنی در واقع هیچی نداریم. زمین نداریم و بعد توقع دارند ما همه بازی‌ها را هم ببریم. در عوض تراکتورسازی این همه امکانات دارد. ما هنوز پول پارسال و امسال خودمان را نگرفته‌ایم و شرایط خیلی بد شده است. هیچ‌کس به فکر این تیم نیست، به هرکسی هم درد خود را می‌گوییم چشم می‌گوید ولی در عمل کاری انجام نمی‌شود. اصلا پول هم نمی‌خواهیم، چرا دیگر امکانات اولیه را نمی‌دهند؟!

   با این تفاسیر فردا در دیداری مهم به مصاف پارس‌جنوبی خواهید رفت؛ تیمی که در بازی رفت مقابل آن شکست خوردید. نظرت در مورد این بازی چیست؟
ما هفته قبل که در تبریز بازی کردیم هواداران آنها خیلی به ما توهین کردند. حتی باسنگ ما را می‌زدند و با جوی که در ورزشگاه راه انداخته بود ما را تحت فشار قراردادند. حالا در ورزشگاه آزادی بازی داریم و انتظارمان این است که هواداران بیایند و ما را کمک کنند تا3 امتیاز را بگیریم.
   
    شرایط خودت چطور است؟
شرایطم خوب است ولی تا تقی به توقی می‌خورد همه تقصیرات را گردن ما می‌اندازند. دیگر مغزم نمی‌کشد! 10 بازی انجام می‌دهی اما تا یک بازی بد باشد همه‌‌چیز فراموش می‌شود. به هرحال فوتبال است و این اتفاقات می‌افتد. من نیم فصل عالی بودم حتی گلی دریافت نکردیم که من مقصر باشم.
       
        فکر می‌کنی مقابل پارس‌جنوبی فیکس باشی؟
معلوم نیست؛ به‌نظر سرمربی بر‌می‌گردد ولی من آماده‌ام اگر مربیان صلاح بدانند بازی کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :