• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47518
+
-

جشن چهل‌سالگی

البرزنشینان همگام و هم‌صدا با مردم سراسر کشور دیروز با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند

تیتر یک
جشن چهل‌سالگی

مردم انقلابی البرز روز گذشته همزمان و هم‌صدا با مردم سراسر ایران در راهپیمایی 22بهمن حضور گسترده یافتند و به روال سال‌های پیشین، با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند. 

به گزارش همشهری، اقشار مختلف مردم با حضور استاندار،‏ شهردار، ائمه جمعه و دیگر مسئولان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به رخ جهانیان بکشند و آغاز چهل‌ویکمین بهار آزادی را جشن بگیرند.
البرزنشینان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ با حضور خود در این روز جلوه‌ای از وحدت و حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند و بر حمایت و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند. آنها آمدند تا نشان دهند هیچ مانعی نمی‌تواند آنان را در دفاع از آرمان‌های امام (ره) و مقام‌معظم رهبری ناامید کند و همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌مانند.

امسال در کلان‌شهر کرج چهار مسیر اصلی برای این راهپیمایی اختصاص یافته بود که با حضور گسترده مردم کرج با جنب و جوش خاصی همراه شد. مردم کرج در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون«خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است، پیروی از فاطمه‌ اطهر است»،«مرگ بر آمریکا» و«مرگ بر اسرائیل» بار دیگر نشان دادند که حامی انقلاب اسلامی هستند و نمی‌گذارند استکبار جهانی طمعی به این انقلاب و نظام داشته باشد.

مردم البرز در ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس، اشتهارد و طالقان نیز با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بر ایستادگی خود در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.


حضور مردم تماشایی‌ بود

استاندار گفت: انقلاب اسلامی ایران بالنده و شکوهمندتر از همیشه به مسیر خود ادامه می‌دهد.«عزیزالله شهبازی» افزود: حضور پرشور مردم در مراسم امسال تماشایی بود و حضور جوانان و بانوان هم نشان می‌دهد که این انقلاب هر روز تازه‌تر می‌شود.شهبازی افزود: حضور مردم در مراسم امروز بیانگیر این بود که مردم هنوز به اهداف و شعارهای انقلاب مثل استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وفادار هستند و انقلاب همچنان بالنده و شکوهمندتر از همیشه به مسیر خود ادامه می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید