• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 16 دی 1397
کد مطلب : 43593
+
-

کوتاه از حادثه

کوتاه از حادثه
کوتاه از حادثه


قاتل خاموش جان 3 روستایی را گرفت
3جوان به‌دلیل استنشاق گاز منواکسیدکربن در خانه‌ای روستایی جان خود را از دست دادند.
این حادثه شامگاه جمعه در یکی از روستاهای بانه در استان کردستان اتفاق افتاد. سرهنگ عباس مسعودی، جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: جمعه‌شب به مأموران انتظامی کلانتری12 بانه خبر رسید که 3جوان به‌دلیل گازگرفتگی به بیمارستان رازی و صلاح‌الدین بانه منتقل شده‌اند. بررسی‌ها نشان داد این 3جوان به‌دلیل گازگرفتگی دچار خفگی شده‌اند. وی ادامه داد: مصدومان قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بودند.


بخشش قاتل در یک‌قدمی چوبه دار
مردی که 8سال قبل در جریان جنایتی فرد دیگری را در بجنورد به قتل رسانده بود پای چوبه دار بخشیده شد. به گزارش فارس، این مرد ۴۷ساله 8سال قبل به اتهام قتل بازداشت شد و با رأی دادگاه به قصاص محکوم شد. حکم این قاتل پس از تأیید در دیوانعالی کشور به واحد اجرای احکام فرستاده شد و چند روز قبل وی برای اجرای حکم در زندان مرکزی بجنورد به پای چوبه دار منتقل شد. اولیای دم برای اجرای حکم اصرار داشتند اما وقتی متهم در یک‌قدمی چوبه دار قرار گرفت و مسئولان کمیته صلح و سازش بار دیگر از اولیای دم درخواست بخشش قاتل را کردند پدر مقتول در آخرین لحظات حاضر شد قاتل را ببخشد. به این ترتیب فرد محکوم به قصاص پس از 8سال نجات یافت.


پزشک اخراجی به بیمارستان 100میلیون خسارت زد
پزشکی که مدتی قبل از بیمارستان داراب اخراج شده بود، در جریان درگیری با مسئولان آنجا 100میلیون خسارت به تجهیزات بیمارستان وارد کرد. فرزین بابایی، رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب به ایرنا گفت: این پزشک 5ماه قبل به‌دلیل برخی موارد نامطلوب در عملکرد اخراج شده بود. او روز جمعه پس از بحث با کارکنان بیمارستان چند دستگاه نمایشگر رایانه و دستگاه‌های دیگر بیمارستان را تخریب کرد اما در جاده داراب-شیراز بازداشت شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید