• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 16 دی 1397
کد مطلب : 43592
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  خیابان اطلس سرآسیاب ملارد، نیازمند پل عابر است
 خیابان اطلس واقع در جاده سرآسیاب ملارد هیچ پل عابر و سرعت‌گیری ندارد؛ درحالی‌که 6مدرسه دخترانه فقط در اطلس شرقی قرار دارد و جان دانش‌آموزان در خطر است.
 

علی‌نژاد از ملارد


  برای خودروی پارک در حیاط برگ‌جریمه می‌آید!
 خودروی من در پارکینگ خانه پارک است و خودم سرکار اما برگه جریمه ورود به طرح برای من می‌آید. مسئولان فکری برای متقلبانی بکنند که با دستکاری پلاک خودرویشان وارد طرح می‌شوند و برگ جریمه آنها به نام خودروی ما ثبت می‌شود.
 
 لواسانی از نارمک


   دیدن مدیرعامل هواپیمایی سخت‌تر از مسئولان عالی رتبه کشور!
 16سال در شرکت هواپیمایی مشغول به‌کار بوده‌ام و‌ اکنون عذرم را خواسته‌اند.4‌ماه است هر چه تلاش می‌کنم خانم مدیرعامل را ببینم که مشکلم را مطرح کنم و حداقل مرا قانع کند که چرا از کار بیکار شده‌ام، موفق نمی‌شوم. اکنون در 50سالگی کجا باید کار پیدا کنم؟
 
مظفر حسین‌زاده


  صدور قبض آب بدون رویت کنتور
 به‌تازگی اینگونه شده که پیامکی از سوی اداره آب و فاضلاب برای‌تان می‌آید که از شما می‌خواهد وجه مصرفی آب را بپردازید؛ درحالی‌که کسی قبل از آن برای رویت کنتور آب نیامده است. چه‌کسی پاسخگوست؟
 
سوادکوهی


  بخاری مدارس باید متولی خاص داشته باشد
 در زمان تحصیل ما دهه 50 و شصتی‌ها بابای مدرسه یا مسئول نظافت، ‌متولی نفت‌‌ریختن، روشن و خاموش‌کردن و برطرف‌کردن مشکلات بخاری‌ها بود. چرا الان اینگونه نیست و این همه حادثه به وقوع می‌پیوندد.
 
سید از کوثر اردبیل


@دستگاه عابربانک میدان المپیک چه شد؟
در میدان المپیک کنار میدان تره‌بار، عابر بانکی بود که کار اهالی را راه ‌می‌انداخت، اما اخیرا جمع شده و اهالی دچار مشکل شده‌اند. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
 
عزیزی از میدان المپیک


   برخوردغیرمسئولانه بیمارستان تأمین‌اجتماعی سقز
 روز پنجشنبه در بیمارستان تأمین اجتماعی سقز با یک بیمار سرطانی که قرار بود جراحی شود بسیار بد برخورد شد و با اینکه بیمار روز عمل را از قبل رزرو کرده بود از پذیرش وی جلوگیری شد. واقعا چرا اینگونه با بیماران برخورد  می‌شود.
 
یک شهروند از سقز کردستان


   کارگران پیمانی بی‌پناه شهرداری
 از 17سال قبل به‌عنوان کارگر پیمانی در شهرداری کار می‌کنم اما پیمانکاران هر بلایی دلشان بخواهد سر ما می‌آورند و کسی از ما دفاع نمی‌کند. صدای ما را به گوش شهردار برسانید.
 
یعقوبی از تهران


@ ده‌ها سال انتظار برای تحقق وعده‌های مسئولان در لرستان
 مردم خرم‌آباد لرستان با شهری با ساختار قدیمی و پر از ترافیک و روستایی که نام شهر بر رویش گذاشته‌اند، از مشکلات خسته شده‌اند. ده‌ها سال است منتظر عملی‌شدن وعده‌های مسئولان برای بهبود اوضاع لرستانیم، اما خبری نیست که نیست.
 
محمد صارمی از خرم‌آباد


  توان خرید، یک‌چهارم پارسال است
 درحالی‌که حقوق‌های ما همانی است که از اول سال 12درصد اضافه شده بود، قیمت‌ها 4 تا 5 برابر شده، اجاره مسکن کمرشکن و سرسام‌آور است و باعث سرگردانی کارگران و کارمندان شده است. مسئولان فکری بکنند.
 
عباسیان از مشهد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید