• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 28 آذر 1397
کد مطلب : 41591
+
-

کافه مجلس

  با رفتن 2معاون چه اتفاقی می‌افتد؟
یک عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن اظهار تأسف از مراجعین به مقام معظم رهبری برای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت: این افراد در اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در دستگاه‌ها پیشقدم نیستند اما برای گرفتن مجوز دوستان هم‌حزبی خود سر و دست می‌شکنند. به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه نباید اعتماد مقام معظم رهبری به مسئولان از دست برود‌،اظهار کرد: واقعا با رفتن 2معاون وزیر چه اتفاق خاصی می‌افتاد؟ چرا باید درخواست مجوز برای مدیرکل صدا وسیمای استان‌ها بشود درحالی‌که در آن استان‌ها، استاندار و شهردار مرکز آن استان به خاطر آن قانون خداحافظی کردند؟

  تقسیم‌بندی غلط به خادم و خائن
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی‌ درخصوص شدت یافتن انتقادات از FTAF در تریبون‌های نمازجمعه به خبرآنلاین گفت: به هرحال این اظهارات بی‌تأثیر نیست و ائمه جمعه همچنان درباره این موضوع صحبت می‌کنند. به‌نظرم باید گزارش‌های تخصصی در اختیار آنها گذاشته شود تا موضوع FTAF تبدیل به یک امر اختلافی نشود. همه آزادانه در این رابطه صحبت می‌کنند اما تقسیم کشور به خادم و خائن برخلاف منافع ملی است.

  ذوالنور: نگفتم استیضاح ظریف حرام است
مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم گفته است نقل قولی که از او درباره حرام بودن استیضاح وزیر خارجه مطرح شده، صحیح نیست. او در گفت‌وگو با خانه ملت گفته است: در جلسه کمیسیون امنیت ملی  من بیان آیت‌الله مکارم را نقل کردم مبنی بر اینکه «این استیضاح‌های مکرر به صلاح کشور نیست» لذا صحبتی در مورد حرام بودن استیضاح آقای ظریف مطرح نشده است بنابراین آنچه نقل شده کذب محض است.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: نمایندگان نیز خود تصمیم گرفتند که امضاهایشان از طرح استیضاح وزیر امور خارجه را پس بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید