• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 28 آذر 1397
کد مطلب : 41509
+
-

صدای استان‌ها

    آسفالت معابر خاکعلی 
خیابان‌ها و معابر شهر خاکعلی آسفالت مناسب ندارد. از مسئولان درخواست می‌کنم به این مشکل رسیدگی کنند. مگر شهرهای کوچک با شهرهای بزرگ تفاوتی دارند؟
یک شهروند از قزوین 

    اهواز موزه ندارد
با وجود این‌که اهواز از شهرهای تاریخی ایران محسوب می‌شود، اما موزه ندارد. از مسئولان میراث فرهنگی و شهرداری اهواز تقاضا داریم هرچه زودتر اقدامی در این باره انجام دهند.
یک شهروند از خوزستان 

    خط ‌کشی جاده کامیاران
جاده کامیاران سنندج خط کشی مناسبی ندارد. رانندگان در این جاده ناچارند با سرعت پایین و با احتیاط بسیار زیاد تردد کنند تا مشکلی پیش نیاید. مسئولان رسیدگی کنند. 
حبیبی از کردستان 

    وضع بد کتابخانه ارشاد 
کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان نقده وضع مناسبی ندارد. از یک طرف شیشه پنجره‌اش شکسته و از سوی دیگر سیستم گرمایشی آن از کار افتاده است. مسئولان رسیدگی کنند. 
عباسی از آذربایجان‌ غربی

   مناسب‌سازی معابر 
معابر و خیابان‌های گنبد مناسب‌سازی نشده‌اند. معلولان حرکتی برای تردد در این شهر با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند. این مساله موجب می‌شود معلولان ناچار به خانه‌نشینی شوند و بخشی از سرمایه انسانی جامعه هدر رود. 
حسینی از گلستان 
    محله بدون برق 
محله میرآباد در چاهان از توابع بخش مرکزی شهرستان نیکشهر فاقد برق است در حالی که فاصله این محله با شبکه برق به یک کیلومتر هم نمی‌رسد. درخواست برق‌رسانی این محله در اوایل سال ۹۶ از سوی شورای اسلامی ارائه شده است. مسئولان در 18 ماه گذشته چند بار در این باره قول داده‌اند، اما هنوز وعده‌شان عملی نشده است. 
جانبی از سیستان‌ و بلوچستان 

این خبر را به اشتراک بگذارید