• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 دی 1396
کد مطلب : 4103
+
-

اخراج مدیر مدرسه‌ای که دانش‌آموز جیرفتی را تنبیه کرد

از 2هفته پیش خبر و تصاویری از چهره دانش‌آموز اهل جیرفت که توسط مدیر مدرسه‌‌اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته، در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب‌های فراوانی به همراه داشت.

 سلاجقه، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان نیز در این‌باره به ایسنا گفت: در پی تنبیه بدنی دانش‌آموز مدرسه شهید فاریابی شهرستان جیرفت توسط مدیر مدرسه در تاریخ پنجم دی‌ماه جاری، این مدیر متخلف هفتم دی‌ماه به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معرفی و از سمت مدیری مدرسه نیز برکنار شده است.

وی افزود: اکنون دانش‌آموز در همان مدرسه در حال تحصیل است. سلاجقه در عین حال گفت: تهدید ولی دانش‌آموز توسط رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر اینکه «اگر رضایت ندهید از ادامه تحصیل فرزندتان در مدرسه جلوگیری می‌شود»، صحت ندارد. همچنین مجید امیرتیموری، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته درخصوص وضعیت دانش‌آموزی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، گفت: روز پنجم دی‌ماه متأسفانه این اتفاق رخ داده است که یک روز بعد ضمن برکناری مدیر مدرسه از سمتش، مدیر جایگزین نیز معرفی شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید