• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 24 آذر 1397
کد مطلب : 40810
+
-

وقتی «مارکا» هم ما را گیر می‌آورد

به نظر می‌رسد روزنامه معتبر مارکای اسپانیا هم رسما هواداران فوتبال در ایران و مردمان احساساتی برخی کشورهای دیگر را گیر آورده و دست روی نقطه‌ضعف آنها گذاشته است. سایت این روزنامه بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا نظرسنجی پرشورترین هواداران فوتبال در جهان را برگزار کرد که پرسپولیس هم جزو گزینه‌ها بود و بعد از پنارول اروگوئه و پالمیراس برزیل به رتبه سوم دست یافت. در زمان برگزاری آن نظرسنجی که 40 تیم در آن شرکت داده شده بودند، هزاران پرسپولیسی با مراجعه به سایت مارکا به سرخپوشان تهرانی رای دادند و جالب اینکه هزارن نفر از هواداران استقلال و سایر تیم‌ها نیز برای جلوگیری از پیروزی پرسپولیس در این نظرسنجی، به پالمیراس و پنارول رای دادند؛ آرایی که با آی‌دی‌های ایرانی قابل تشخیص بود و به نوعی حکم «پرچم ژاپن» در فضای مجازی را بازی می‌کرد! خلاصه اینکه برنده اصلی آن غائله، سایت مارکا بود که کلی کلیک و کاربر جذب کرد. 
حالا ظاهرا آن ماجرا به ژورنالیست‌های اسپانیایی مزه کرده و باعث شده آنها نظرسنجی دیگری برای انتخاب محبوب‌ترین و منفورترین تیم‌های جهان برگزار کنند. این بار هم از آسیا پرسپولیس نامزد شده و به این ترتیب انتظار می‌رود دوباره شاهد هجوم سرخابی‌ها برای دادن آرای مثبت و منفی به این تیم باشیم. به هر حال ما ید طولایی در این زمینه داریم و قبلا کریم باقری و فرهاد مجیدی را در نظرسنجی‌های اینترنتی به عنوان محبوب‌ترین بازیکنان دنیا(!) برگزیده‌ایم. حتی همین اواخر در نظرسنجی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بازیکنان ایرانی با اختلاف به عنوان بهترین بازیکنان تاریخ جام ملتهای آسیا انتخاب شدند و جالب اینکه برخی رسانه‌های رسمی نیز با غرور از این به اصطلاح دستاورد ملی یاد کردند. این در حالی است که شما خیلی به ندرت می‌بینید که در این قبیل نظرسنجی‌ها، نمایندگان کشورهای مترقی و توسعه‌یافته پیروز شوند. این دل‌خوش‌کنک‌های بی‌ارزش مال امثال ما و اروگوئه‌ای‌هاست. پس بفرمایید باز هم مارکا را کلیک‌باران کنید و برای هم کری بخوانید!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :