• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 20 آذر 1397
کد مطلب : 40491
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   تأییدیه در بیمارستان معیری با دست و پای شکسته!
 در بیمارستان معیری تهران که مختص ارتوپدی است، برای دریافت عکس رادیولوژی، خود بیمار باید از مدیریت بیمارستان، آن هم در ساعات اداری تأییدیه و نامه بگیرد. این رسم کرامت بیمار است؟
 

 زمانی از تهران


   بی توجهی به تابلوی ورود ممنوع
 خیابان افراسیابی شهرک توحید اسلامشهر از آبان سال گذشته یکطرفه شده اماکسی به تابلوی ورود ممنوع توجه نمی‌کند. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
 
ایمانی از اسلامشهر


@  شماره تلفن‌های مردم از کجا به‌دست بازاریاب‌ها می‌رسد
 وقتی به شماره ما زنگ می‌زنند و با نام و مشخصات کالایی را تبلیغ می‌کنند یا مثلا پیشنهاد تور خارجی می‌دهند یا بیمه خودرو و غیره، غیر از این است که شماره تماس ما را از یک سازمان گرفته‌اند؟! دلم می‌خواهد همشهری یک گزارش تهیه کند تا ببینیم این بازاریاب‌هایی که وقت و بی‌وقت به ما زنگ می‌زنند و نام فامیل و کدملی ما را هم می‌دانند از کجا شماره تماس ما را می‌آورند.
 
مهران خدارحمی


   تغییر خودسرانه بیمه‌های تکمیلی
 یک نفر به گوش تامین اجتماعی برساند که بیمه‌شدگان تعدادی انسان هستند و حق انتخاب و شعور دارند. یعنی چه که خودسرانه بانک ما را عوض می‌کنند یا حسابی به نام ما در بانک دیگر باز می‌کنند یا اینکه بیمه تکمیلی ما را عوض می‌کنند و ناگهان می‌گویند مثلا دانا معتبر نیست، آتیه‌سازان بگیرید یا آتیه‌سازان نیست البرز بگیرید. به این سازمان بفهمانید که تعدادی انسان زیرمجموعه سازمان هستند.
 
مریم اکبرزاده، بازنشسته


  امکانات بدهند ما روی شناورهای عمان کارگری کنیم
 هزاران شناور در ساحل خلیج فارس مشغول به کارند که با تذکر مقطعی گشت‌ها می‌روند و دوباره در فرصت مناسب بازمی‌گردند. مسئولان حالا که قرار نیست قراردادهای مورد ادعای اینها را فسخ کنند وجود اینها را تبدیل به فرصت کنند و به شرطی به آنها اجازه ادامه کار دهند که ما ایرانی‌ها بتوانیم روی آن شناورها کار کنیم و حقوقی بگیریم. ماهی‌های ما را که برده‌اند و می‌برند، اقلا شغلی داشته باشیم که از گرسنگی نمیریم.
 
چابکی از چابهار

این خبر را به اشتراک بگذارید