• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 11 آذر 1397
کد مطلب : 39422
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  فرق بازنشسته‌ها با هم چیست؟
یکی بگوید چرا باید بین بازنشسته‌های کشوری با تأمین‌اجتماعی فرق باشد؛ یعنی آنها نیازمندتر یا پیرتر هستند؟ چرا هر امتیازی هست اول به آنها می‌دهند بعد به تأمین اجتماعی؟ از همسان‌سازی‌ بگیرید تا بسته حمایت، از بیمه حساب کنید تا مزیت‌های سفر و ...
 

صباحی از کرمان


  چطور کارت‌بانکی خود را کارت‌سوخت کنیم؟
بانک‌های مختلف اعلام می‌کنند که می‌توانیم به جای دریافت کارت سوخت، یکی از کارت‌های‌بانکی خود را به‌عنوان کارت‌سوخت درنظر گرفته و آن‌ را برای سوخت‌گیری و خرید بنزین شارژ کنیم. لطفا در این خصوص در روزنامه همشهری اطلاع‌رسانی کنید تا بدانیم روش کار چیست؟
 
بهرام‌پور از رودسر


   شغل‌های لرستان کجا هستند؟
در برخی رسانه‌ها خبر از ایجاد هزار شغل در لرستان داده‌اند. می‌شود یکی از این شغل‌ها را به من که مهندس برق هستم و برادرم که مهندس مخابرات است و هر دو بین 30تا 35سال داریم بدهند؟
 
معظمی از بروجرد


  مشکلات وانت‌های پلاک نارنجی
وانت‌های پلاک نارنجی را ملزم به گرفتن معاینه فنی هر سه‌ماه یک‌بار کرده‌اند. درحالی‌که کسی باید بررسی کند که این وانت‌ها مگر چقدر کار می‌کنند. هر سه‌ماه هم که چند روز تعطیلی در آن است، ‌معاینه فنی بگیرند؟
 
عبدی از میدان خراسان


@ راهنمایی و رانندگی رسیدگی کند
کوچه سیمرغ که درست مقابل بانک کشاورزی، واقع در خیابان شریعتی اول خواجه عبدا... انصاری واقع شده راه فرار خودروها از طرح و جریمه است. رانندگان این خیابان را به‌صورت دنده عقب پایین می‌آیند تا از ورود به طرح معاف شوند و همین موضوع بارها حادثه آفریده ضمن اینکه کوچه همیشه ترافیک دارد و قفل است. از راهنمایی و رانندگی درخواست رسیدگی داریم.
 
یوسفی از تهران


   بر افزایش قیمت ماهی نظارت شود
همسرم بیمار سرطانی است و پزشک مرتب برای او ماهی و میگو و لابستر تجویز می‌کند این در حالی است که در هیاهوی افزایش قیمت کالاهای مختلف کسی بر افزایش قیمت ماهی نظارتی ندارد و ماهی بی‌سر و صدا 3-2 برابر شده است.
 
حیدری از قم

 

این خبر را به اشتراک بگذارید