• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 7 آذر 1397
کد مطلب : 38968
+
-

ماشین دردسر

ماشین دردسر

پرسپولیس در نیم‌فصل اول به اندازه کافی امتیاز از دست داده و از روند مشابهش در 2 فصل گذشته عقب افتاده است. این تیم اگر قصد تکرار عنوان قهرمانی‌اش را دارد، از حالا به بعد باید با وسواس بیشتری امتیازات را جمع کند. آنها امیدوارند در بازی فردا با ماشین‌سازی تلافی توقف خانگی برابر تراکتور را دربیاورند، اما برانکو برای این بازی چند مشکل اساسی دارد.
    اعتصاب کنند نمی‌برند
تجربه تاریخی نشان داده بازیکنان پرسپولیس معمولا بعد از اعتصاب موفق به کسب پیروزی نمی‌شوند. آخرین باری که سرخپوشان در اعتراض به مشکلات مالی‌شان اعتصاب کردند، مربوط به بازی با ذوب‌آهن در هفته‌های پایانی لیگ شانزدهم می‌شد؛ دیداری که پرسپولیسی‌ها به خاطرش حتی به هتل هم نرفتند و در نهایت با نتیجه مساوی 3بر3به پایان رسید. در لیگ سیزدهم هم پرسپولیسی‌ها دو بار دست به اعتصاب زدند؛ یک‌بار قبل از بازی با فجرسپاسی و یک‌بار هم پیش از داربی تهران که هر دو به تساوی انجامید. حالا این نگرانی وجود دارد که اعتصاب روز دوشنبه به همان نتیجه تکراری بینجامد و سرخپوشان با ماشین‌سازی مساوی کنند.
    شایان می‌رسد؟
در جریان بازی با تراکتورسازی، شایان مصلح از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون رفت. الان این نگرانی وجود دارد که او به بازی پنجشنبه نرسد. در این صورت برانکو به‌طور جدی با مشکل پیدا کردن یک دفاع چپ مواجه خواهد شد. او احتمالا در این صورت ناچار می‌شود محسن ربیع‌خواه را در این منطقه به زمین بفرستد؛ بازیکنی که آشکارا از شرایط آرمانی فاصله دارد.
    بدون کمال؛ تهاجمی اجباری
کمال کامیابی‌نیا حتی اگر برای هزارمین بار دچار دررفتگی کتف نمی‌شد، باز هم به‌دلیل دریافت کارت زرد چهارم بازی با ماشین‌سازی تبریز را از دست می‌داد. بدون کمال، برانکو ناچار است احمد نوراللهی را به‌عنوان تنها هافبک دفاعی تیمش به میدان بفرستد. این تغییر همیشه باعث تهاجمی‌تر شدن پرسپولیس می‌شود؛ آنچه در نوع خودش خوب است، اما در عین حال ساختار دفاعی قرمزها را هم آسیب‌پذیر می‌کند. فراموش نکنیم ماشین‌سازی هم امسال تیم هجومی و خوبی نشان 
داده است.
    هواداران تراکتور
مالک هر دو تیم تراکتورســــازی و ماشین‌سازی یک نفر است و طبعا آن یک نفر همه کار خواهد کرد تا ورزشگاه بنیان دیزل پنجشنبه علیه پرسپولیس پر شود. بر همین اساس انتظار می‌رود تماشای بازی رایگان اعلام شود. تراکتورسازی با پرسپولیس در کورس بالای جدول رقابت دارد و طبعا تراکتوری‌ها به حمایت از تیم همشهری خواهند پرداخت تا شاید سرخپوشان پایتخت باز هم امتیاز از دست بدهند. هواداران تراکتورسازی در بازی با سپاهان هم ورزشگاه را به سود ماشین‌سازی 
پر کرده بودند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید