• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 14 آبان 1397
کد مطلب : 36495
+
-

بزرگ‌ترین آرزویم قهرمانی آسیاست

مدافع چپ تیم ملی که در تیم احمت گروژنی بازی می‌کند یکی از مهره‌هایی بود که خیلی زود توانست نظر کارلوس کی‌روش را به‌خود جلب کند و هم‌اکنون یکی از حاضران همیشگی لیست تیم ‌ملی محسوب می‌شود.  او که در جام‌جهانی 2018 روسیه هم دقایق زیادی فرصت بازی پیدا کرد حالا تلاش می‌کند در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نیز نظر کارلوس کی‌روش را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کند. میلاد محمدی درباره آخرین وضعیت خود و همچنین شرایط پیرامونی تیم ملی با روزنامه همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

    ابتدا در مورد شرایط کلی تیم‌ملی و بازی‌های دوستانه‌ای که در فاصله 2‌ماه‌مانده به جام ملت‌ها برنامه‌ریزی شده صحبت کنیم. اوضاع تیم‌ملی را چطور می‌بینی؟
شرایط طبق معمول است. باید بازی‌های دوستانه بیشتری را برگزار کنیم. هم‌اکنون رقیبان ما مسابقات دوستانه بهتری را برگزار کرده‌اند ولی با این حال امیدوارم نتیجه خوبی را در مسابقات جام ملت‌های آسیا بگیریم.
 
  تیم ملی در جام جهانی درخشش خوبی داشت. فکر می‌کنی بتوانیم در جام ملت‌ها هم این درخشش را تکرار کنیم؟
با بازی‌های خوبی که در جام‌جهانی انجام دادیم مردم انتظارشان از ما بالا رفته است. امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و این انتظارات را برآورده کنیم.
 
  در رقابت‌های جام‌جهانی وقتی کارلوس کی‌روش تو را فراخواند تا به زمین مسابقه بروی چه احساسی داشتی؟ استرس داشتی؟
نه زیاد استرس نداشتم. بالاخره جام‌جهانی است و شرایط خاص خودش را دارد اما من زیاد استرس نداشتم و بیشتر انگیزه داشتم تا استرس.
 
  یعنی شرایط مناسبی داشتی؟
بله. 
 
  فکر می‌کنی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا می‌توانیم به فینال برسیم؟
امیدوارم شرایط مناسب و بازی‌های تدارکاتی خوبی فراهم شود. اول باید شرایط فراهم شود تا بتوانیم با انجام بازی‌های دوستانه مناسب در جام ملت‌ها بهترین نتایج را بگیریم.
 
  در رقابت‌های جام‌جهانی مردم با هر موفقیت تیم ملی خوشحال می‌شدند و با هر ناکامی گریه می‌کردند. به‌نظرت ما می‌توانیم این موفقیت‌ها را در جام ملت‌ها هم تکرار کنیم؟
امیدوارم با کمک خدا و دعای مردم دوباره بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. ما خودمان هم در رقابت‌های جام‌جهانی وقتی می‌دیدیم مردم خوشحال هستند برایمان لذت‌بخش بود. امیدوارم در جام ملت‌ها این موفقیت را تکرار کنیم.
 
  شرایط تیم باشگاهی‌ات در روسیه چگونه است؟ آنجا زندگی سختی داری؟
دیگر عادت کرده‌ام. الان هم به فصل سرما نزدیک می‌شویم و روسیه خیلی سرد می‌شود. زیاد سخت نیست خدا را شکر. همه‌‌چیز خوب است.

    گویا باید از صبح مثل یک کارمند در باشگاه باشید و شرایط حرفه‌ای را سپری کنید. درست است؟
بله، از ساعت 9-8صبح به باشگاه می‌رویم و 2 وعده غذایی را آنجا می‌خوریم. صبح و بعدازظهر هم باید در تمرینات گروهی شرکت کنیم و تا غروب در باشگاه هستیم.

    تا چه زمانی قرار است در احمت گروژنی بمانی؟
امسال سال آخرم است و امیدوارم بتوانم با یک خاطره خوب آنجا را ترک کنم. امیدوارم در تیم ملی هم بتوانم بازی‌های خوبی انجام دهم؛ چون موفقیت این تیم خیلی برایم مهم است.

    بزرگ‌ترین آرزوی فوتبالی‌ات برای امسال چیست؟
قهرمانی در جام ملت‌ها.

این خبر را به اشتراک بگذارید