• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 14 آبان 1397
کد مطلب : 36491
+
-

نصرتی: از اکسین شناخت کامل دارم


پس از جدایی کمالوند از اکسین البرز، نصرتی به‌عنوان سرمربی موقت این تیم معرفی شد تا نخستین تجربه مربیگری او همراه با تیم همشهری‌اش باشد. نصرتی در حالی به اکسین پیوست که این تیم در فصل گذشته جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بود و مدیران این باشگاه به‌دنبال تغییر شرایط این باشگاه هستند. 

   چه شد که مربیگری اکسین، آن هم به‌طور موقت را پذیرفتی؟
بالاخره هر مربی از یک جایی کار خود را باید شروع کند. البته درباره موقت بودن یا دائمی بودن باید مدیران باشگاه نظر بدهند اما تا زمانی که گزینه‌ها بررسی شود من هدایت اکسین را بر عهده دارم. یکی از گزینه‌ها خودم هستم که برنامه ارائه کرده‌ام و مدیران باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

   چقدر از اکسین شناخت داری؟
شناخت کاملی از این تیم دارم. در ابتدای فصل 20روز، یک‌ماهی در کنار تیم بودم و شناخت کاملی از وضعیت بازیکنان و کادر فنی دارم.

   پس به خوبی می‌دانی انتظارات از مربی این تیم با توجه به شرایط فصل گذشته بالاست. فکر می‌کنی می‌توانید جزو مدعیان صعود باشید؟
قطعا می‌توانیم جزو مدعیان لیگ باشیم و بی‌شک از چیزی که می‌دانید بهتر خواهیم بود. من دید مثبتی به وضعیت تیم دارم.

   اما برای نخستین تجربه مربیگری کار دشواری است.
البته در 21سالگی که در تیم ملی بودم یک تیم نونهالان در کرج داشتم اما قبول دارم که شغل دشوار و سختی است. با این حال من با عشق این شغل را انتخاب کرده‌ام و می‌دانم وقتی عاشق کاری باشی می‌توانی در آن کار موفق شوی. من انگیزه دارم و امیدوارم خدا هم کمک کند تا به آنچه لیاقتش را دارم، دست پیدا کنم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید