• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 14 آبان 1397
کد مطلب : 36488
+
-

در آزادی برای پرسپولیس غیرممکن وجود ندارد

ترابی: تا حالا به استقلال گل نزده بودم

در آزادی برای پرسپولیس غیرممکن وجود ندارد

مهدی ترابی، مهاجم ملی‌پوش سایپا در بازی با استقلال یک گل دیدنی برای تیمش به ثمر رساند تا حالا در آستانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس، حسابی دل هواداران این تیم را به‌دست بیاورد. ترابی درخصوص عملکردش در سایپا، حضور در پرسپولیس در نیم فصل دوم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

   بازی با استقلال چطور بود؟
بازی خوبی بود اما کار ما بعد از اینکه در نیمه اول ده نفره شدیم بسیار سخت شد. نزدیک 100دقیقه جلوی استقلال 10نفره بازی کردیم و بچه‌ها واقعا غیرت کردند. ما وقتی 10نفره هم شدیم دنبال پیروزی در این مسابقه بودیم و انصافا بچه‌ها دوندگی زیادی داشتند. زمانی‌که یک بازیکن هم کمتر داشتیم، بهتر از استقلال بازی کردیم و حقمان در این بازی 
برد بود.
 
 نظرت درخصوص داوری این بازی چیست؟
من در این خصوص حرف خاصی ندارم و بهتر است کارشناسان در مورد تصمیم‌هایی که داور گرفت صحبت کنند.

   در مورد گلی که به استقلال زدی صحبت کن. ظاهرا طلسم گل نزدن تو به استقلال شکسته شد.
بله،تا حالا به استقلال گل نزده بودم که البته در این زمینه بدشانس هم بودم. گل زدن همیشه لذت بخش است خصوصا اینکه بازیکن گل قشنگ بزند. این گل قشنگ بود و به من چسبید. امیدوارم که این روند را در بازی‌های بعدی هم انجام دهم و بازیکن تأثیرگذاری برای سایپا باشم. من دوست دارم در همین بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را در سایپا داشته باشم و با یک شرایط خوب به پرسپولیس بروم.
 
 درخصوص ضربه پنالتی‌ که هدر دادی صحبت کن.
من قبل از اینکه ضربه را بزنم تصمیم دیگری داشتم اما در آخرین لحظه تصمیمم را عوض کردم. چون دودل شدم ضربه‌ام را بد زدم و پنالتی را از دست دادم. این شرایط ممکن است برای هر بازیکنی ایجاد شود ولی خدا را شکر که در نهایت تیمم برنده شد.

   چرا هواداران استقلال به تو فحش دادند؟
نمی‌دانم چه باید بگویم. شاید آنها به‌خاطر درگیری با طارق همام در بازی قبلی، ذهنیت منفی نسبت به من داشتند. من در این بازی کاری انجام ندادم.

   فکر می‌کردی پرسپولیس برابر کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا با 2 گل شکست بخورد؟
پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و اگر آن موقعیت‌ها در نیمه اول تبدیل به گل می‌شد خیلی چیزها فرق می‌کرد. پرسپولیس در ژاپن بدشانس بود و باید نتیجه بهتری می‌گرفت. واقعا حیف شد که2گل خورد.

   به‌نظر تو این نتیجه در بازی برگشت قابل جبران است؟
در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس غیرممکن وجود ندارد و پرسپولیس این را در گذشته ثابت کرده است. هر چند کار سخت است ولی می‌توان در تهران این نتیجه را عوض کرد.

   زمان زیادی تا حضور تو در پرسپولیس باقی نمانده است. قرار است شماره چند را در این تیم بپوشی؟
به‌احتمال زیاد شماره 9 را بر تن خواهم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید