• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 10 آبان 1397
کد مطلب : 36148
+
-

2زن، قربانی نمایش عجیب جوان شیشه‌ای

نخستین جلسه تحقیق از عاملان قتل 2زن در آپارتمانی در پایتخت دیروز در دادسرای امورجنایی تهران برگزار شد. به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از ظهر 30مهرماه شروع شد. آن روز پلیس و قاضی جنایی در جریان قتل 2زن در خانه‌ای در پایتخت قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. یکی از قربانیان 50ساله و دیگری حدودا 25ساله بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند و دست و پاهایشان با چسب و چادر بسته شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که زن 50ساله صاحبخانه و زن جوان مهمان او بوده است. به گفته همسایه‌ها به این خانه رفت‌وآمد زیادی می‌شد و تحقیقات نشان داد که 3گوشی متعلق به مقتولان سرقت شده است. مأموران با انجام بررسی‌ها پی بردند که آخرین‌بار 2مرد جوان وارد این خانه شده بودند. این 2مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند تا اینکه در شهرستان ارومیه به اتهام درگیری با راننده‌ای دستگیر شدند و برای انجام تحقیقات به اداره آگاهی پایتخت انتقال یافتند. متهمان 21 و 16ساله هستند و با یکدیگر نسبت فامیلی دارند. نقشه قتل را جوان 21ساله طراحی کرده بود و می‌گفت انگیزه‌اش اختلاف مالی با زن میانسال (یکی از مقتولان) و انتقام‌جویی بوده است.

بازی مرگ
2متهم دیروز برای بازجویی به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و طراح نقشه جنایت اقرار کرد که فقط قصد کشتن زن میانسال (زن صاحبخانه) را داشته اما تحت‌تأثیر توهمات شیشه، دختر جوان که مهمان خانه او بوده را هم به قتل رسانده است. در ادامه گفت‌وگوی همشهری با متهم 21ساله را می‌خوانید.
مقتولان را می‌شناختی؟
من فقط زن میانسال که صاحبخانه بود را می‌شناختم، مهمانش را نمی‌شناختم و اصلا نمی‌خواستم جان او را بگیرم اما از خود بی‌خود شده بودم و متوجه رفتارهایم نبودم.
با زن میانسال اختلاف داشتی؟
به من بدهکار بود و حاضر نمی‌شد بدهی‌اش را بپردازد.می‌خواستم از او انتقام بگیرم. من در فروشگاه مواد غذایی کار می‌کردم. فروشگاهی که کار می‌کردم در همان محله‌ای بود که زن میانسال زندگی می‌کرد. معمولا او به من زنگ می‌زد و سفارش موادغذایی می‌داد. این اواخر پول اجناس را پرداخت نمی‌کرد. از طرف دیگر صاحبکارم از حقوق من کم می‌کرد و این باعث شد از او کینه به دل بگیرم. این شد که تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم.
چرا نوجوان 16ساله را به محل جنایت بردی؟
می ترسیدم تنهایی بروم. میلاد از بستگان دورم است. به او گفتم قرار است از خانه شخصی 50میلیون تومان پول سرقت کنیم. وعده دادم که 25میلیون آن را به او می‌دهم و این شد که میلاد حاضر شد همراه من به خانه زن میانسال بیاید.
از روز حادثه بگو.
آن روز صبح شیشه کشیده بودم و حال خوبی نداشتم. به زن میانسال زنگ زدم و همراه میلاد به آنجا رفتیم. دختری جوان مهمانش بود.از قبل چسب خریده بودم که به دروغ گفتم در زمینه تئاتر و بازیگری فعالیت دارم و می‌خواهم نمایش اجرا کنم. برای همین با چسب دستان آنها را بستم. زن میانسال و مهمانش حرف‌هایم را باور کردند و واقعا تصورشان این بود که همه‌‌چیز نمایش و یک بازی است. وقتی دستانشان را با طناب بستم ناگهان به سمت زن میانسال حمله‌ور شدم و خفه‌اش کردم. البته تحت‌تأثیر توهم شیشه بودم. بعد از آن به سمت دختر جوان حمله‌ور شدم و او را هم به قتل رساندم. گویا میلاد به سمتم آمده تا مانع شود چون فکر می‌کرد برای سرقت به آنجا رفتیم نه جنایت. اما من میلاد را هم تهدید کردم که اگر مانع شود جان او را هم می‌گیرم.
بعد از قتل چه کردی؟
بعد از قتل 3گوشی موبایل به همراه 2کیف زنانه و 500هزارتومان پول که متعلق به مقتولان بود را سرقت کردم و پا به فرار گذاشتیم. تازه به‌خودم آمدم و فهمیدم که جان 2نفر را گرفته‌ام. میلاد می‌گفت باید فرار کنیم و از کشور خارج شویم. این شد که راهی ارومیه شدیم تا از آنجا قاچاقی خودمان را به خاک ترکیه برسانیم اما در ارومیه با راننده‌ای بر سر کرایه خودرو درگیر شدیم که او به پلیس زنگ زد و به این ترتیب گیرافتادیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید