• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 28 مهر 1397
کد مطلب : 34730
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

قطع درختان بانکول
لطفا مسئولان محیط‌ زیست یا منابع ‌طبیعی استان ایلام برای جلوگیری از قطع درختان جنگل‌های بلوط فکری بکنند. برخی از مردم محلی بی‌توجه به تبعات این کار درختان را قطع می‌کنند. اطلاع‌رسانی‌های محلی می‌تواند آگاهی مردم را در این خصوص افزایش دهد.
یک شهروند از ایلام 

سرعت زیاد خودروهای سنگین در دیزل‌آباد
خودروهای سنگین فراوانی در جاده دیزل‌آباد تبریز تردد می‌کنند. با این حال این خودروها اغلب توجهی به ایمنی ندارند و به همین دلیل خطر سایر وسایل نقلیه را تهدید می‌کند. مسئولان راهنمایی و رانندگی استان محدودیت‌های ترافیکی برای این ماشین‌ها در نظر بگیرند یا با نظارت بیشتر آن‌ها را مجبور به رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی ‌و رانندگی کنند. 
مسعودی از آذربایجان ‌شرقی 

شبکه بهداشت بدون امکانات لنجان
شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان در استان اصفهان امکانات کافی ندارد. دانشگاه علوم پزشکی استان به فکر رفع این کمبودها باشد. 
محمودی از اصفهان 

کمبود امکانات در شعیبیه
از شعیبیه در شهرستان شوشتر تماس می‌گیرم. این شهر علاوه بر محرومیت‌های بسیار ،امکانات ورزشی چندانی هم ندارد. مسئولان رسیدگی کنند.
یک شهروند از خوزستان 

اتصال به شبکه فاضلاب
ساکن خیابان آبشار در قزوین هستم. هنوز برخی از ساکنان محل برای اتصال به شبکه فاضلاب همکاری نکرده‌اند و به همین دلیل معطل راه‌اندازی شبکه فاضلاب هستیم. مسئولان ذی‌ربط برای حل این مشکل کاری بکنند. 
یک شهروند از قزوین 

آسفالت نامناسب در خیابان سعادت
خیابان سعادت در بزرگراه آقابابایی شهر اصفهان آسفالت نامناسبی دارد. مسئولان شهرداری برای آسفالت این خیابان چه می‌کنند. 
یک شهروند از اصفهان 
 
 گلایه زلزله‌زدگان
با گذشت حدود یک سال از زلزله کرمانشاه، بسیاری از اهالی سرپل ذهاب هنوز در کانکس زندگی می‌کنند. سرما در راه است و با شروع بارندگی‌ها مشکلات سال گذشته بار دیگر تکرار می‌شود. چرا مسئولان به وعده‌های خود برای بازسازی سریع مناطق زلزله‌زده عمل نکردند؟
یک زلزله‌زده از کرمانشاه 

برنامه غذایی پیش‌دبستانی‌ها
پیش‌دبستانی‌ها بر چه اساسی برنامه غذایی می‌دهند؟ چرا هیچ نظارتی نمی‌شود که برنامه غذایی ارائه شده متناسب با درآمد خانوارها باشد؟ من که کارگر م و درآمد چندانی ندارم چطور می‌توانم هر روز برای فرزندم آجیل و میوه تهیه کنم؟
یک شهروند از کرمان

 ترافیک در «درمان ارخی»
منطقه «درمان ارخی» در زنجان درگیر ترافیک سنگینی است. چرا مسئولان راهنمایی و رانندگی یا شهرداری به فکر راه‌حل برای رفع ترافیک این منطقه نیستند؟
یک شهروند از زنجان 

مدارس ناایمن 
با توجه به حوادث پیش‌آمده برای دانش‌آموزان در استان‌های مختلف، والدین چطور باید از امنیت و سلامت بچه‌های خود مطمئن باشند؟ در گذشته مدرسه محل امنی محسوب می‌شد و پدر و مادرها بچه‌های خود را به مسئولان آن می‌سپردند. حالا اما شاهد فوت یک دانش‌آموز با ریزش دیوار مدرسه درکردستان یا فوت دانش‌آموز دیگر با سقوط سبد بسکتبال هستیم. مسئولان‌ آموزش و پرورش با عمل به وعده‌های خود مدارس را ایمن کنند. 
محمدزهی از سیستان‌ و بلوچستان

پاتوق دردسرساز معاملات دلار
خیابان سپه برای تردد مناسب نیست و رسما به بنگاه معاملات دلار تبدیل شده است. خرید و فروش دلار این روزها همراه با عصبانیت است و تردد بانوان، افراد مسن و کودکان در این بازار   پر از استرس کار مناسبی نیست.
عباس غلامی از اصفهان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید