• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32183
+
-

علیپور: با تفکرات برانکو، السد را می‌بریم

علیپور: با تفکرات برانکو، السد را می‌بریم

حمیدرضا علی پور

مهاجم سرخ‌پوشان بعد از جدایی طارمی توانست به خوبی جای خالی این بازیکن را پر کند و در نهایت در پایان فصل گذشته به‌عنوان بهترین گلزن لیگ خود را معرفی کرد. علیپور اما در این فصل و با توجه به شرایط حساس پرسپولیس، کار سختی دارد. علیپور در بازی برابر الدوحیل روی حرکتی زیبا نقش مهمی روی گل دوم پرسپولیس داشت. مهاجم پرسپولیس با وجود عدم‌گلزنی در داربی 88 امیدوار است بتواند به همراه سرخ‌پوشان در برابر السد جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان را کسب کند. علیپور درخصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:


   یکی از کم‌حادثه‌ترین داربی‌ها را دیدیم.

خب، هیچ‌وقت نمی‌شود داربی را پیش‌بینی کرد، چراکه این مسابقه همیشه سخت است. در این دیدار فرصت‌های خوبی داشتیم که وارد دروازه استقلال نشد. اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل شده بود، نتیجه چیز دیگری بود. به‌نظرم پرسپولیس می‌توانست با 3امتیاز بازی را ترک کند.


   البته در آستانه بازی برابر السد به‌نظر می‌رسد تساوی هم برای پرسپولیس نتیجه بدی نبود.

بله، واقعیت این است که ما الان بازی مهم‌تری ‌داریم که باید به آن فکر کنیم و تمام حواس ما حالا به بازی السد است. در لیگ برتر بازی‌های خیلی زیادی باقی مانده و هنوز خیلی زود است که تیمی از قهرمانی در لیگ صحبت کند.


   همچنان اعتقاد داری که در داربی پنالتی روی تو گرفته نشده است.

بله، دقیقا همینطور است. داور پنالتی روی من را نگرفت. پژمان مرتکب خطا شد که فغانی اعتقادی به پنالتی نداشت. البته کمال کامیابی‌نیا نیز موقعیت خوبی داشت اما متأسفانه توپ او گل نشد و داربی با تساوی به پایان رسید.


   از تصمیم فغانی ناراحت هستی؟

فغانی داور خوبی است و او را قبول داریم. همه برای فغانی احترام قائل هستیم و احتمال می‌دهم او در صحنه خطای پژمان منتظری روی من جاگیری مناسبی نداشت تا اعلام پنالتی کند.


   بازی السد را چطور می‌بینی؟

السد تیم بسیار خوبی است و نتایج خوبی هم به‌دست آورده. این بازی برای ما خیلی مهم است و به‌دنبال این هستیم که بتوانیم نتیجه خوبی را در قطر کسب کنیم تا برای بازی برگشت امیدوار باشیم.


   با مصدومیت ماهینی حالا شرایط پرسپولیس در نبود این بازیکن و کمال و انصاری خیلی سخت است.

خب، مصدومیت ماهینی خیلی ناگهانی بود. همه ما از این موضوع خیلی ناراحتیم و در کنار ماهینی هستیم تا دوباره با قدرت برگردد اما واقعا کار سختی برابر السد خواهیم داشت. ما در این بازی بازیکنان با‌کیفیت مانند انصاری، کمال و ماهینی را نداریم اما با تفکرات برانکو می‌توانیم السد را شکست دهیم.


   امسال کار سختی را نسبت به فصل گذشته داری. آیا همچنان به آقای گلی فکر می‌کنی؟

برای من اولویت موفقیت تیم است. نتیجه‌گرفتن و موفقیت تیم مهم‌تر از آقای گلی لیگ است.

این خبر را به اشتراک بگذارید