• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 3 مهر 1397
کد مطلب : 31779
+
-

صدای استان‌ها

نظارت بر اغذیه‌فروشی‌ها    

کار اغذیه‌‏فروشی‌ها در شهر اهواز به‌ویژه در تعطیلی‌ها رونق می‌گیرد. اما گویا نظارت کافی بر فعالیت این صنف وجود ندارد و مشاهده شده است برخی از اغذیه‌فروشی‌ها از مواد تاریخ مصرف ‌گذشته استفاده می‌کنند. 
یک شهروند از خوزستان 

 مشکلات کارگران را مطرح کنید

کارگران در همه شهرهای ایران از آسیب‌پذیرترین اقشارند. از اهالی رسانه درخواست می‌کنم با توجه به اوضاع اقتصادی و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی و از سوی دیگر مشکلات مالی کارگران از این قشر بیشتر بنویسند. من اهل یکی از شهرهای کوچک آذربایجان شرقی هستم و حدود یک سال است حقوق نگرفته‌ام. نمی‌دانم چه کنم. 

عباسی از آذربایجان ‌شرقی

سطل‌های مخصوص تفکیک زباله

سطل‌های تفکیک زباله‌های ‌تر و خشک در شهر تعبیه شده است. کاش با توجه به انجام این کار خوب و اثرگذار از سوی شهرداری، شهروندان هم همکاری لازم را بکنند و با تفکیک زباله‌ها ضمن احترام به محیط ‌زیست به صرفه‌جویی در هزینه‌های بازیافت هم کمک کنند. 

یک شهروند از مرکزی 

سردرگمی بچه‌های ابتدایی 

بخش‌نامه داریم که باید پسران کلاس پنجم و ششم معلم آقا داشته باشند نه خانم. اما گویا مدیر کل آموزش و پرورش قائمشهر از این بخش‌نامه اطلاع ندارد و به همین دلیل این قانون در مدارس غیرانتفاعی رعایت نمی‌شود. نکته دیگر این‌که در مقطع ابتدایی هر معلمی دستور خاصی به بچه‌ها می‌دهد و روش تدریس خود را اجرا می‌کند. این موضوع موجب سردرگمی کودکان می‌شود. 

 یک شهروند از مازندران 

این خبر را به اشتراک بگذارید