• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 1 مهر 1397
کد مطلب : 31310
+
-

قلعه‌نویی: مسلمان را از استقلال فراری دادند

ادعای میرشاد ماجدی درباره یکی از مدیران سابق استقلال که ظاهرا هوادار پرسپولیس بوده و روی باخت استقلال در یکی از دربی‌ها شرط‌بندی کرده بود حواشی زیادی به‌وجود آورده است. 
حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی اسبق آبی‌ها هم این ماجرا را تأیید کرده و در گفت‌وگو با مدال‌نیوز حرف‌های تازه‌ای زده است. سرمربی فعلی سپاهان در آن مقطع سومین دوره‌ هدایت استقلال را بر عهده داشت و از مشکلات دیگرش در این تیم حرف زده است.
 قلعه‌نویی در این‌باره می‌گوید: «وقتی بنده حرف می‌زدم مردم باور نمی‌کردند اما الان می‌بینید که اتفاقات پشت پرده آن روزها برای مردم روشن می‌شود.
 این بحث که میرشاد مطرح کرده تنها یک نمونه از اتفاقات آن روزهاست. شما یادتان هست که من در همان روزهایی که برخی هواداران کم‌لطفی کردند گفتم گذر زمان مسائل زیادی را نشان خواهد داد. حالا مانده است. یک روز که نزدیک است مشخص می‌شود که در آن سال چرا قاضی رفت، آندو تیموریان رفت، چرا محسن مسلمان که حتی به باشگاه هم رفته بود به استقلال نیامد و چه کسانی فراری‌اش دادند. چه کسانی اجازه ندادند کاوه رضایی با ۵۰۰ میلیون تومان به استقلال بیاید اما بعد از رفتن من او را با یک میلیارد آوردند! مردم متوجه می‌شوند که چرا آن سال به تیم قلعه‌نویی پول نمی‌دادند. مدیری که روی باخت استقلال شرط‌بندی می‌کند به‌نظر شما دلش می‌خواهد به استقلال کمک کند؟»
آیا بالاخره نام این مدیر فاش خواهد شد؟

این خبر را به اشتراک بگذارید